úterý 20. listopadu 2012

"Nereceptová jídla" - večeře poprvé ;-)


    Tak už tu byla "nereceptová jídla" - svačinky poprvé (ZDE) a tentokrát pro změnu přidávám večeře... Často si dělám něco podle receptů, které už na blogu jsou, ale samozřejmě ne vždy a co tedy večeřím jinak Vák ukážu zde...
   Velikost porce a podobné se samozřejmě odvíjí od toho, zda budu mít už jen "válecí" večer, nebo jdu na noční či do "víru velkoměsta" :-)....






1. Salát z velké okurky, rajčátek, bílého jogurtu a kuskusu co zbyl z oběda.
2. Další moje oblíbená "patlanice" :-). Na oleji cibulku, sóju a spoustu rajčátek s trošičkou sójovky - mňamka :-).



3. A další salátek, tentokrát paprika, rajčata a okurka s bílou hollandií a knackebroty.
4. Špenátová směska :-)… Na másle cibulku, špenát, česnek, vajíčko a opět s rajčátkem a knackebrotem s lučinou.



5. Pro "změnu" Arizona chleba (můj oblíbenec, o kterém jsem psala ZDE), celý cottage a půlka velké okurky.
6. A rajčátková směska :-)…. Na másle balení rajčátek k tomu po chvilce vajíčko a s chlebem a lučinou.



7. A večeře před noční :-)… Veskrze je to stejné jako v receptu "oběd mého dětství ;-)", akorát jsem chtěla vajíčko jinak a udělala jsem si "zastřené". Do vroucí vody s octem a solí uděláme výr a vlejeme vejce, vaří se 3 - 5 minut, já dělám cca 3 minuty, protože mám ráda žloutek "tekutější" :-)....
8. Tesco fitenss chleba (další mé oblíbené pečivo - i o něm jsem Vám psala - ZDE) s lučinou, vejce z toustru a okurka.


A co zpravidla večeříte vy holky? Dáváte přednost teplé večeři nebo studené?

15 komentářů :

  1. Máš ráda okurky že? :) Já taky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobrůtky! Já večeřím docela podobně - někdy vyloženě potřebuju teplou večeři, někdy stačí nějaký salátek.

    OdpovědětVymazat
  3. mňam! Měla bych dotaz, co baštíš, když jsi na noční?

    OdpovědětVymazat
  4. Vajíčko z toustru? To by mě teda nenapadlo...musím někdy zkusit :) Já si k večeři buď taky namažu nějaký výborný zdravý chleba, nebo saláty, nebo třeba miluju vařené brambory s tvarohem!

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý papání:-) vše z toho miluju,až na. špenát
    já večeřím jak kdy:-) většinou tmavé pečivo se šunkou a zeleninou,či polévku

    OdpovědětVymazat
  6. samý dobroty:)
    moje nejčastější večeře jsou 3-4 knuspi knackerbroty scottage nebo lučinou a šunkjou a k tomu plno zeleniny:) a nebo brokolice s vajíčke a sýrem, nebo dýňová nebo brokolicová polévka:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek a perfektní jídlo :) Všechno bych si dala, hlavně ta špenátová směska vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. určitě vyzkoušej, já si dneska koupila další :D no máš tady dobrůtky, které ráda papkám i já :)

    OdpovědětVymazat
  9. Adélko prosím Tě byl by možný e-mail?

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí špenátová směs.. špenát máš protlak, nebo listy?
    Vše co je tu a postavila by jsi to přede mě, tak bych snědla! :D

    OdpovědětVymazat
  11. No vypadá to všechno výborně!!!, ale já bych se z těch porcí vůbec nenajedla:(

    OdpovědětVymazat
  12. Vše vypadá úžasně.Myslím že u mně se to liší podle počasí a období.V zimě mám ráda jídlo teplejší nebo pokojové teploty a v létě spíše chladnější.Salátky a tak.Nějak nemám chuť v zimě na rajčata okurky apod.hlavně když jsou v lednici.K těm omeletkám a pod už si nedáváš ani knekouš?

    OdpovědětVymazat
  13. Jak to krásně vypadá a určitě i skvěle chutná..vše vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  14. Jak to krásně vypadá a určitě i skvěle chutná..vše vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat