pátek 23. listopadu 2012

Smetanovo-sójová mrkev s bramborem (270 kcal)

1 porce:
100 g mrkve (43 kcal)
25 g sójového granulátu (78 kcal)
50 g Meggle smetany na vaření 10% tuku (60 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)

Sójový granulát dáme vařit podle návodu. Mrkev nakrájíme na malé kousky a osmahneme na másle, podlijeme trochou vody a necháme dusit pod poklidkou, po chvíli přidáme uvařený sójový granulát a promícháme a opět necháme chvíli dusit, potom přidáme smetanu a dochutíme solí a pepřem a necháme ještě povařit, aby smetana zhoustla a vsákla se do sójového granulátu. Podáváme s bramborem.

Všem jako vždy krásné ráno a hezký den ;-). Jinak obídek byl výborný, mrkev i sója byla krásně nasáklá smetanou a já jsem si moc pochutnala :-).

4 komentáře :

  1. krásné ráno,hezký den:)
    obídek vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá krásně. Zrona jsem přemýšlela, jak bych mohla zkombinovat sóju a brambory :)

    OdpovědětVymazat
  3. přidávám se mezi tvé čtenářky. Máš tu spoustu zajímavých receptů a já už jsem si dovolila vytáhnout pár inspirativních kousků, které zvěčním na talíř. :)

    OdpovědětVymazat
  4. přemýšlela jsem co na véču a hned jsem u tebe našla v receptech inspiraci :) mně nic jiného než vylézt z baráku nezbívá :D no budu doufat, že mi to aspoň trochu pomůže, právě jsem převážně slyšela, že to lidem pomohlo, ale samozřejmě některým ne, ale byli v menšině... já se bojím, že se to se mnou potáhne ještě xx let, ale tak rááda bych od toho měla pokoj!

    OdpovědětVymazat