neděle 11. listopadu 2012

Ovesná kaše alá banánová káva (267 kcal)

1 porce:
40 g Emco jemných vloček s vlákninou (139 kcal)
80 ml polotučného mléka (38 kcal)
80 ml vody
1 KL rozpustné kávy (2 kcal)
1/2 velkého banánu - 60 g (55 kcal)
5 g vanilkového cukru (20 kcal)
2 ks - 2 g - mandle (12 kcal)

Klasicky začneme vařit kaši, ale přidáme kávu a cukr. Když je kaše skoro hotová tak přidáme pokrájený banán na malé kousky a hotovou kaši ozdobíme pokrájenými mandlemi.

Bylo to výborné, netradiční a úžasné :-)... U této snídaně jsem se inspirovala u Julie.

Jinak dnes odpoledne, stejně jako včera, se můžete "těšit" ještě na jeden receptík a to výjimečně polévku :-)... 

9 komentářů :

  1. receptík na polévku?? super! :)
    já už se nemůžu dočkat oběda,mám uvařený skvělý zeleninový vývar
    a tu kávovou chuť si neumím vůbec představit,až s těma kašema začnu - určitě to vyzkouším!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tenhle recept už u Julie viděla, ale pořád jsem neměla odvahu, abych to zkusila. Ale teď už věřím, že to může být opravdu dobré. A je tam ten vanilkový cukr důležitý hodně, nebo můžu přidat třeba třtinový nebo med? Doma ho totiž nemám.
    A na polívku se těším, protože je miluju! Hlavně když je venku zima a sychravo.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to byl jeden kelímek, cca 70g :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až si budu příště dělat ovesnou kaši, tak zkusím tuhle...;) Mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já to dnes ochutnala a je to přímo skvělé.Mňam to je bříško spokojené.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ovesnou kaši miluji.. mam jí dost často ke snídani :-) super tip na zítřejší ovesnou kaši, díky díky :-) Dělám si jí různě, ale s kávou jsem jí ještě neměla..takže jasná volba :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam... určitě jsem nedělala naposled :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, to byla snídaně! Místo vanilkového cukru jsem si dala skořici a přihodila jsem do kaše pár celých kávových zrn. Taky jsem nedělala naposled...

    OdpovědětVymazat
  9. Včera jsem to zkoušela, je to výborné! MŇAM :3... Všem určitě doporučuji..

    OdpovědětVymazat