čtvrtek 22. listopadu 2012

Čokoládový dortík k snídani (255 kcal)

Dneska jsem měla chuť na nějakou hodně sladkou snídani, něco co jsem ještě neměla. Projela jsem si uložené recepty a našla jsem jeden od Beautygloss, u ní je tedy recept trochu jinak a já jsem si ho musela upravit dle svých možností, tedy obsahu kuchyně :-)....

1 porce:
10 g Dr.Oetker pudink vanilkový (9 kcal)
10 g Granka (37 kcal)
30 g celozrnné mouky (107 kcal)
3 g kypřícího prášku (2 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)
25 ml polotučného mléka (12 kcal)
10 ml javorového sirupu (33 kcal)
1/2 kinder čokoládky (35 kcal)

Nejprve si smícháme všechny suché suroviny - pudink, granko, kypřící prášek a mouku, potom smícháme mokré suroviny - mléko, jogurt a javorový sirup, obě směsi smícháme dohromady a přendáme do velkého hrnečku a doprostřed zaboříme čokoládu (lepší by to bylo s hořkou vysokoprocentní jako použila Beautygloss, ale já jí akorát doma neměla :-( ) a dáme do mikrovlnky na plný výkon na cca 1,5 - 2 minuty a potom necháme chvilku vychladnout.

Snídaně splnila to co jsem chtěla - opět něco nového a něco sladkého :-).... já jsem si přidala ještě mandarinku :-). a příště ozkouším s vysokoprocentní čokoškou a místo Granka holandským kakaem...

9 komentářů :

  1. Mňam, to vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, to určitě někdy zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mně se stát nemůže, že bych nenašla hořkou čokoládu... těch já mám doma zásoby tak na 10 let dopředu. :D Recept je lákavý, musím hned zítra vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úžasně, ale bojím se že by to v naší mikrovlnce nějak vybuchlo :D Ale o víkendu to vyzkouším, to budu mít víc času na případný úklid a seškrabování zbytků ze stěn, kdyby náhodou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už si píšu...príma rychlovka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Adele, tohle je krásné, mňam!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně, akorát mě irituje ta mikrovlnka, moc ráda v ní neohřívám, jídlo pak ztratí svou "kvalitu" ..;)
    ale super, čuper recept! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to vypadá pěkně :) a věřim, že to je moc dobrý! :)
    Ty mističky mám z Kiku a to za směšný peníz. Teď tam mají celou kolekci podobného nádobí a já ho pořád chodím obhlížet :D Jen mi je líto za něj utrácet.
    Na ten dezert, co se ptáš: je to tohle http://dona-gisele.blog.cz/1209/lehky-podzimni-dezertik - můžu jen doporučit, mňam :D A verze čoko pudink + banán bude taky určitě dost zajímavá.
    A teď prosím otázka na tebe. Kde kupuješ javorový sirup? Jak chutná? Já si chci už dlouho koupit nějaké tohle sladilo, ale nevím jaké. Je toho hodně, třeba takový datlový sirup, sirup z agáve a podobně. Nevím ale jaký. Právě mam poukázku na 200 kč v DM na jakýkoli výrobek, tak přemýšlím o tom javor.sirupu. Co myyslíš ty, mám si ho koupit, nebo spíš se kouknout po nějakém jiném?

    OdpovědětVymazat