středa 28. listopadu 2012

Šlehaná banánovo-ovesná kaše (284 kcal)

Jak jsem ráno slíbila u článku od tvarozích od Madety, tak přidávám dnes druhý článek a to receptík na kaši :-)... Dnes jsem se inspirovala receptem od Julie.

1 porce:
40 g Emco jemných vloček s vlákninou (139 kcal)
80 g banánu (74 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
1 KL - 7 g - medu (23 kcal)

Ovesné vločky dáme vařit do mléka s vodou, necháme být, když směs začně vřít tak přidáme banán nakrájení na tenké plátky a kaši rozmixujeme ponorným mixérem dokud nevznikne hladká směs, na mírném plameni ještě povaříme, nandáme, já ozdobila pár kolečky banánu a pokapala medem.

Mňam, byla to příjemná změna a výborná snídaně :-).

PS1: Jistě jste si všechny všimly, že fotka zcela očividně není moje :-)... Kašičku jsem jako vždy vyfotila (několikrát - jistota je jistota, že...) jenže jedna fotka byla moc tmavá, jedna moc světlá, jedna mázlá, jedna se mi nelíbila atd.... a tak jsem tak odhodlaně mazala a mazala až jsem všechno vymazala :-D...

8 komentářů :

  1. Mňamka, co nejdřív musím zkusit! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto ingrediencí si kaši dělám celkem běžně, ale každý nový způsob přináší i jinou chuť. Vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. mazala mazala, až jsem všechno vymazala :D dobré :D vypadá to moc lahodně, asík si ji udělám zítra :)

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá úžasně :) .. s těma fotkama to znam :D taky to tak mívám :D .. dneska jsem fotila něco na blog a udělala jsem něco co nikdy dřív :D všechno jsem fotila jen jednou, fotky jsem si pořádně ani neprohlídla a už putovali na blog :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je taková víkendovka. To znamená, že receptík zkusím o víkendu :-) Doma by mě asi moc nepochválili, kdybych začala o půl páté ráno rachotit s mixérem :-D
    Ale sbíhají je mi sliny.

    OdpovědětVymazat
  6. Panečku, takový zdravejší koktejl! :))
    Tak to nevadí, že nemáš svoji fotku, jednou se nic nestane! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se s ní právě cpu a musím říct, že je výborná :))

    OdpovědětVymazat
  8. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat