pátek 2. listopadu 2012

Polentovo-špenátová kaše s kuřecím a zeleninou (267 kcal)

1 porce:
30 g polenty (103 kcal)
150 ml vody
50 g Findus mražený špenát (12 kcl)
1/2 KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g zeleninová směs s kukuřicí Albert (27 kcal)
sůl, pepř

Z polenty a vody uvaříme kaši, když je skoro hotová, tak přimícháme rozmražený špenát a dochutím solí a pepřem. Na oleji osmahneme okořeněný kuřecí plátek, podlijeme trochou vody a dusíme, když je hotové dáme stranou a ve výpeku osmahneme zeleninu a podáváme s polentovou kaší se špenátem.

Krásné ráno holky a bojujme dobrou náladou, proti ošklivému počasí :-)....

5 komentářů :

  1. to vypadááá... nemám slov! :)
    mňam
    ano,dobrou náladou proti špatnému počasí!

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju! já také měla dneska špenát a jako toto vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, kombinace špenátu a polenty mě fakt ještě nenapadla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam-tuto kombinaci jsem nikdy neměla!..zrovna jsem si říkala co z polenty-tohle,uplně slintám! :D..

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to zní zajmavě! :))
    Jídlo vypadá jako z nějakého super zdravého časáku, pochvlala tobě, jsi šikulka! :))
    Kdyby mi toto někdo dal na stůl, tak si ještě dvakrát přidám! :P

    OdpovědětVymazat