středa 7. listopadu 2012

Špíz ze sójových kostek se šťouchanými bramborami (272 kcal)

1 porce:
120 g vařených brmbor (85 kcal)
30 g sójových kostek (94 kcal)
100 g zelené papriky (16 kcal)
40 g cibule (16 kcal)
1/2 KL oliv.extra panen. oleje (20 kcal)
10 g sójové omáčky Heinz (19 kcal)
100 g rajčete (22 kcal)

Uvařené sójové kostky napichujeme na špejli střídavě s nakrájenou paprikou a půlkou cibule. Na talíři smícháme olej a sójovku a do této směsi položíme špíz a několikrát obrátíme, aby se směs chytla ze všech stran a zprudka osmahneme na pánvi, kde špíz přelijeme zbytkem sójovky s olejem (mne se občas sójovka začne "chytat" na pánev, já v tomhle případě dám na pánev trošku vody, sice to trochu prskne, ale jinak potom pokračuju úplně v pohodě). Hotové špízy dáme stranou a ve výpeku osmahneme zbytek cibulky, kterou přidáme k uvařeným braborám a rozmačkáme, podáváme se špízem a rajčátkem.

Tak to bych měla špízy, trochu netradičně :-)... Bylo to moc dobré a určitě doporučuji zkusit. Já sama v poslední době sójovému masu přišla na chuť a to hodně... Vyhovují mi nutriční hodnoty, to že mne sójové maso opravdu zasytí a co si budeme povídat i cena :-)... ale o sóje jsem již psala ZDE, takže se nebudu zbytečně rozepisovat :-)....

7 komentářů :

  1. Vypada to moc hezky

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, jako vždycky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. sójové maso mám od prázdnin v šuplíku,ale stále jsem se k němu nedostala.. takže nevím jak chutná,ale vypadá dobře
    třeba budou tvé špízy prvním jídlem ve kterém ho zkusím!:)
    a že sousedi od rána vrtají mě mrzí:( posilam ti klíčky od mého království,jdi si odpočinout:P

    OdpovědětVymazat
  4. rozhodovala jsem se mezi s tou vlákninou a touhle,chutnají mi obě:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, moc ti děkuji za recept! Jsem ráda, že sjem na to narazila. Zítra by to mohl být nejspíš můj oběd, miluji sojové maso.. moc lidí o tom recepty na blogu nemá, to mě mrzí! :((

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, vypadá to strašně dobře, hned bych ochutnala :)

    OdpovědětVymazat