neděle 17. června 2012

In-line bruslení

O bruslení:
Bruslení je skvělý aerobní sport, kterým můžete zaútočit na tukové polštářky na inkriminovaných partiích. Zabrat dáte především hýžďovým a stehenním svalům, protáhnete ale také bříško a záda. In-line bruslení lze snadno srovnat například s během. Pracují při něm stejné svalové skupiny a posilují se plíce. Bruslení má navíc ale jednu velkou výhodu - dochází při něm k minimálně o polovinu menším nárazům na klouby a páteř.
Bruslením můžete za hodinu "vyjezdit" 250 - 400 kcal - podle tempa a Vaší váhy.

Moje zkušenost s bruslením:Tady nečekejte žádné objektivní hodnocení - bruslení jsem propadla a miluji ho. Jsem na čerstvém vzduchu a ještě pro sebe něco dělám, mám ráda jak pomalejší bruslení s kamarádkou tak svižnější tempo sama s Mp3 v uších :-). Díky krásnému počasí jsem mohla letos už své brusle vytáhnout, mám je už cca 2 roky a stále "šlapou" jako nové :-)... Nikdy ale nezapomínejte na dobré ponožky - žádné kotníčkovky, které se Vám akorát shrnou a budou Vás sakra bolet nohy a pokud máte nové brusle, tak rozhodně s sebou náplast na půchýře, než brusle "rozšlápnete".

Moji miláčkové
 
 
 
Publikováno 20.3.2012
 
 
1 mrs-unknown mrs-unknown | Web | 20. března 2012 v 17:37 | Reagovat
taky miluju bruslení :)jen jsem na tom hůř s kondičkou,takže bývám už po půl h. zdechlá:D,když jedu rychle:D
2 Pagess Pagess | Web | 29. března 2012 v 20:00 | Reagovat
áá.. zbožňuju bruslení.. :) a ty náplasti, přesně :D mám brusle už asi půl roku, a pořád tlačí :D
3 Lamia Le Morte Lamia Le Morte | Web | 29. dubna 2012 v 21:16 | Reagovat
já mám problém, že se bojím, že spadnu :D proto se bojím rychleji a celkově se prostě bojím na ně vlézt :// ale v létě jezdím aspoň třikrát do týdne, pak ale necítím vůbec nohy :DD
4 Jane Jane | 5. června 2012 v 13:03 | Reagovat
Zrovna včera jsem ujela 25 km a musím říct, že inliny jsou pro mě ten nejlepší sport pro hubnutí a navíc mě to strašně baví 8-)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat