pondělí 18. června 2012

Jahody s bílém jogurtu (118 kcal)

1 porce:
150 g čerstvých jahod (53 kcal)
150 g Albert bílého jogurtu light (62 kcal)
1/2 KL skořice (3 kcal)

Jahody omyjeme a nakrájíme, zalijeme jogurtem a posypeme skořicí.

Co se týče přidání tohoto "nereceptu", tak se opakuje můj komentář z receptu Jablečný tvaroh... (Spousta lidí si asi řekne, proč sem cpu tak jednoduchý "nerecept"... Veskrze je to pro také "tragédy" jako jsem já. Do té doby, než jsem si našla tento "nerecept" jsem snídala pořád dokola kupované ovesné kaše nebo kaiserka, sýr, šunka zelenina, protože mne samotnou toto prostě nenapadlo - takže z toho důvodu.)
 
 
Publikováno 20.2.2012
 
1 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 11:32 | Reagovat
Když mě honí mlsná a mám doma jahody, tak tohle také svačím, jen s tím rozdílem, že s tvarohem - a to hned přítel "coto máš? Ukaž? Ochutnám" jedna lžíce druhá a už nemám skoro co svačit :D
 

Žádné komentáře :

Okomentovat