středa 20. června 2012

Banánovo-jahodový jáhelný nákyp (259 kcal)

1 porce:
40 g jáhel + 200 ml vody (145 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
½ banánu (55 kcal)
50 ml mléko polotučné 1,5% tuku (23 kcal)

Dáme vařit jáhly (nezapomene opět před vařením spařit horkou vodou!), mezitím mléko s banánem rozmixujeme.
Formu vyložíme pečícím papírem a dáme do ní uvařené jáhly. Zalijeme banánovým mlékem a dáme při 180C zapéct na cca 15 minut. Vyndáme z trouby a poskládáme navrch na plátky nakrájené jahody a dáme ještě na chvilku do trouby, aby jahody pustily šťávu. Krásné ráno a dobrou chuť :-)....

Rozhodně doporučuji vyzkoušet, tahle "úprava" je dokonalá, určitě brzko zkusím znovu, třeba s jiným ovocem.
Jinak u tohohle receptu jsem se inspirovala na blogu http://juicygirl.blogerka.cz/, jen jsem si receptík trochu upravila.

2 komentáře :

  1. už jsem si tě přepsala :) jdu se tu porozhlédnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to vypadá dobře. Jinak je to tady přehlednější než na blogu, líbí se mi tady. Teď se mi nechce, ale pokud na to nezapomenu, tak si tě přepíšu. Samozřejmě že si tvůj název pamatuju nazpamět, takže chodit zde budu určitě...:)
    Těším se až se tady usídlíš.
    :)
    Taky přemýšlím nad blogspotem, ale nějak nevím, jestli je to dobrá volba, nemůžu se rozhodnout, tak kdyžtak hlasuj v anketě u mě na blogu, jestli by jsi mě raději viděla na blogu nebo na blogspotu.:)

    OdpovědětVymazat