úterý 19. června 2012

Sladká omeleta z vajec a jogurtu (266 kcal)

1 porce:
2 vejce (160 kcal)
50 g Albert Quality bílý jogurt Light (20 kcal)
5 g - 1 KL - hladké mouky (18 kcal)
5 g- 1 KL - oleje (45 kcal)
20 g džemu jahůdka Dia Hamé (23 kcal)

Vejce rozšleháme, přidáme jogurt, mouku a špetičku soli - šleháme (vidličkou, mixérem je to jen a jen na Vás) dokud nemáme hezky jednotvárnou a jednobarevnou hmotu. Necháme chvilku odstát. Na pánvi rozehřejme trochu oleje a omeletu osmahneme z obou stran. Já si jí potřela marmeládou, protože jsem si zapomněla koupit ovoce, ale můžete samozřejmě čímkoliv nahradit.

Jinak to že je to "černoušek" je moje chyba :-)... Omeleta je moc dobrá a díky jogurtu krásně nadýchaná.
 
 
Publikováno 17.6.2012 
 

1 Sporty M. Sporty M. | Web | Neděle v 9:05 | Reagovat
děkuji za milá slova :) super snídaňový tip, mně černoušči nevadí :D pěkný nedělní den :)
2 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | Neděle v 12:17 | Reagovat
Mňam, to vypadá krásně. Ale radši to zkoušet nebudu, protože bych podpálila barák.:D

2 komentáře :

  1. Je to výborné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že někdo našel odvahu to zkusit a že chutnalo ;-)

      Vymazat