pondělí 18. června 2012

Snídaňový desertík (522 kcal, 1/2 = 261 kcal)

2 porce:
1 balení Bebe Dobré ráno kakaové (222 kcal)
1 Albert Quality odtučněný tvaroh (173 kcal)
200 ml polotučného mléka (93 kcal)
20 g Dr. Oetker puding vanilkový (18 kcal)
4 g cukru (16 kcal)

Z mléka a pudinku uvaříme pudink (co jiného taky, že? Guláš z toho nebude :-D) + přidáme kostku cukru, necháme vychladnout. Šlehačem do pudinku vmícháme tvaroh. Na dno misky položíme bebe sušenky a na to tvaroho-pudinkovou směs, necháme přes noc rozležet v lednici.
 
Já měla úzkou misku - takže jsem dala 2 bebe sušenky, polovinu tvarohu s pudinkem, zase 2 bebe a zbytek tvarohu s pudinkem. To jak to navrstvýte je jen a jen na Vás :-)....
 
 
Publikováno 3.6.2012
 
 
1 fitness-girl fitness-girl | Web | 3. června 2012 v 6:41 | Reagovat
Tenhle dezertík znám, ale v tvém podáním vypadá naprosto fantasticky. Já ho většinou nalila do misek na piškoty a nějaké ovoce :D Ty bebečka jsou super nápad :)
2 Annie Annie | Web | 3. června 2012 v 7:50 | Reagovat
vypadá to nádherně! A krásně to ztuhlo, mňam :)
3 Kate Kate | Web | 3. června 2012 v 8:03 | Reagovat
tak tohle bych mohla zkusit, vypadá to báječně! :-)
4 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 3. června 2012 v 8:38 | Reagovat
Mňam, tak to vypadá úžasně, a celkem jednoduše, takže bych to mohla zvládnout. Určitě vyzkouším.:D Jenom si musím koupit tvaroh.:D
5 Mell Mell | Web | 3. června 2012 v 9:26 | Reagovat
vypadá to moc dobře :) ale já bych to do sebe asi nedostala, mám strašný odpor ke sladkému :D
6 Droběnka Droběnka | Web | 3. června 2012 v 10:23 | Reagovat
Mňam, aspoň vím co si dám o víkendu k snídani :-)
7 KlaaЯa KlaaЯa | Web | 3. června 2012 v 10:49 | Reagovat
Týjo, to vypadá dobře ... Akorát že já puding nějak nemusím :)
8 Sporty M. Sporty M. | Web | 3. června 2012 v 11:14 | Reagovat
mně se ta práce taky protahuje, ale musím to zvládnout :) opovážlivě se zatahuje, tak asi si dám pauzu a pracovat budu pak až při deštíku :) hmmm mňam :) a ať to dneska zvládneš hravě!!
9 Tete Tete | Web | 4. června 2012 v 22:43 | Reagovat
Mňam, vyzerá to úplne nádherne! Hneď som sa musela ísť pozrieť či máme puding :D
 

Žádné komentáře :

Okomentovat