úterý 19. června 2012

Kde beru své recepty ? :-)

   Na mém původním blogu padaly otázky k mým receptům, snažím se vždy odpovídat dotyčnému na blog, ale jelikož je toho víc a víc tak vezmeme takhle hezky najednou :-).

„Hmmmm tak toto si určite musím urobiť! Ja ale nemám rada cuketu, tak si dám "zelí" :DMňam, ale aj ten včerajší recept aj ten dnešný... Neuvažovala si niekedy o tom, že by si vytvorila vlastnú kuchárku? Myslím že by o ňo bol dosť veľký záujem ako vidím..“
“Odkud bereš recepty /inspiraci pro ně, smím-li se ptát. Vždy tu na mě čeká nějaké překvápko. :)“
"Kam ty na to chodíš? To by mne zajímalo .. :D
“Zajímalo by mě kam chodíš na takové vynikající recepty. Je to z Tvé hlavy??“

 
 Tak vezmeme to postupně :-) ……
Samozřejmě, že není vše z mé hlavy, to bych byla hvězda :-)… Něco málo je např. od Fitness girl (nebo mám v zásobě uložené recepty i z jiných blogů, ale v tomto případě uvádím zdroj) a zbytek? Internetové kuchařky a klasické papírové kuchařky, a co přijde potom? Moje mánie – takže měním velikosti porcí, gramáže a suroviny – místo vejce dva bílky, místo smetany jogurt, cukr zaměním za med nebo javorový sirup, mleté maso sójovým granulátem atd atd., hraju si, počítám kolik toho je, kolik to má kalorií atd….

Baví mne to, upřímně v mém „nedietním“ období mne vaření nebavilo, to jsme s přítelem pořád jedli tousty na 100 způsobů, kuřecí nudličky 1000x jinak, selskou omeletu na milion způsobů a když už jsem se překonala tak byly k snídani palačinky. A teď? Propadla jsem tomu, baví mne vařit a upravovat recepty, beru to tak trochu jako hec, že skoro vše co najdu, dokážu upravit na dietní verzi, samozřejmě nejde vše, ale většina ano :-).

Snad jsem Vám tímto zodpověděla vše, co Vás k mému vaření zajímalo, pokud ne ptejte se ;-).

Vaše Adele 

 
PS: Kuchařku rozhodně vydávat nebudu :-D… jak jsem psala není vše z mé hlavy a dohledávat zdroje by bylo za trest + moje hubnutí díky občasnému ZP není dokonalé a v receptech není vždy jen to zdravé :-)....

8 komentářů :

  1. Moc se ti povedl design.. :) snad se ti bude na blogspotu líbit :) Miluju ty recepty.. skvělá inspirace! :) Musela být fuška to sem všechno přesunout :o
    nespřátelíme? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už sem si tě přidala:)
    Dalo to fušku, ale stojí to za to :) Navštěvuji tě už sakra dlouho! I mamka podle tebe vaří :D ted jí musím říct, že máš novou adresu :D

    OdpovědětVymazat
  3. :) zrovna dnes na snídani jsem si připravila ovesnou kaši s jogurtem, výborné, díky za recepty!
    ja jsem magor do počítání ... prostě moje hobby, snad až do důchodu. :D

    A musím říct, že se mi to tu líbí o mnoho víc než na blogu, super organizace.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to tu nádherné :-) Hneď ako sa dostanem na pc (som tu cez mobil) tak si ťa medzi sb prepíšem. Inak ako tak čítam, hneď na úvod na mňa vyletel ten môj komentár (ten v tomto článku:D) a mala by som sa naučiť vyjadrovať, nemôžem uveriť že som to písala ja :D Muselo to dať veľa práve to celé prekopčiť, hlavne tie recepty.. Tak nech sa Ti aj naďalej darí:)) A mimochodom, ten design sa ti podaril, vyzerá ešte lepšie ako ten na blogu

    OdpovědětVymazat
  5. tu lásku k vaření závidím...já to nesnáším :D nejradši jsem, když mi někdo vyvařuje :D Jinak adresu jsem si u tebe změnila...máš to tu moc pěkný :) taky jsem přemýšlela, že se "přesídlím" na blogspot :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odesílám odkaz na vynikající rychlé ovesné recepty.http://www.jimejinak.cz/2012/01/rychle-knedliky-z-ovesnych-vlocek/ Ne že bych dokázala nebo chtěla jíst ja tyto děvčata.Beru tyto stránky jako zpestření jídelníčku.Mají skvělé druhy knedlíků a saláty ani nemluvě.Vše co jsem od nich zkusila mně mile překvalilo.Místo sojanézy a pod.používám bílý jogurt.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :)
    Doufám,že na nic nezapomenu,ale psala jsem koment a ten se mi celý smazal,takže od začátku.
    V prvé řadě chci říct,že máš skvělý blog!Troufám si říct,že lepší jsem neviděla.
    Jsem tak ráda,že jsem ho jednou večer zahlédla,při marném hledání dietních receptů,abych si udělala aspoň jednou náskok v hubnutí do plavek.Jenže pak jsem ho zahlédla a nějak jsem vše přehodnotila.Ze zhlédnutých receptů jsem si uvědomila,že chci žít celkově zdravěji a ne jen dočasně...
    Pak,že když občas zhřeším,tak to není konec světa a navíc se dá hřešit rafinovaně.Když budu mít chuť na milovanou čokoládu či zmrzlinu,dám si milky way,nebo pár kousků hořké a zmrzlinu si můžu i lehce vyrobit sama a navíc vím co v ní je,čímž ji zbavím všeho chemického.
    Další bombastická věc je počítání kalorií.Asi i to mě vždy odradilo v různých článcích o hubnutí..slovo "přiměřeně"..aaa :D tak přece je vždy daný nějaký pevný bod a plus mínus pár kalorií a ne 100 tam 100 sem :D...
    Musím se přiznat,že u nás navíc vaříme ty smetanové omáčky k tomu knedlíky...Nepřijdu si nějak korpulentní.Mám 176kg a váha 65kg,ale není to ta vysněná a vím,že když budu držet něco nárazově tělu tu neprospěje a mě celkově taky ne.Proto jsem si řekla dost a začala (se mírněji pohybovat) a tvořit si jídelníčky,skrze tvoje recepty.Nevím do jaké míry je to vyvážené,ale snažím se.
    Den vypadá následovně.
    Snídaně : Ovesná kaše s přesnídávkou do 250 kcal( té jsem opravdu propadla..byla to láska na první pohled)
    Svačinka : Jablko (108 kcal)-do 130 kcal
    Oběd : Vyberu si nějaký recept do 300 kcal (Tady je jen problém,že ze školy přijdu tak o půl 3 a než něco udělám,jsem často hladová a to je špatně,takže musím najít nějaký způsob,jak to vyřešit)
    Svačinka : Jogurt (101 kcal)-do 110 kcal
    Večeře : nějaká rychlovka do 250 kcal (rohlík-110 kcal,kiri 51 kcal, rajče 50 kcal,plátek sýru či šunky) .. vidíš,moc bych tě chtěla poprosit o nějaké studené rychlovky k večeři,dochází mi fantazie
    Dale se chystám koupit,ten často u Tebe používaný,bílý jogurt z Alberta.Já zatím nakupuji bílý z Penny.Je to bílý jogurt značka boni 150g/100 kcal a je vážně výborný.
    Jo ještě..jen je mi líto,že nad to kuchařkou neuvažuješ,myslím,že tvůj přístup je opravdu skvělý a mnoho lidí by vážně chytil. :)
    Tak musím se ještě přiznat,že dnes jsem si koupila svoji první celozrnnou mouku!Takže vyzkouším asi tvé perníkové palačinky:)
    A poslední věc..někde jsem zahlédla,že Twiglets mají necelých 100kcal (menší balení,ale u nás jsem je v obchodech nikde neviděla a sama se je udělat netroufám) ale pokud by jsi někdy nevěděla co udělat a měla čas,tak bych ti byla za ně moooc vděčná :) tady je obrázek http://www.easyliving.co.uk/beauty/50-christmas-snacks-under-100-calories/twiglets
    Ještě jednou díky za tvůj blog a tvou práci a čas,které do něj vložíš.
    Pěkný den.
    Nela

    OdpovědětVymazat