pondělí 18. června 2012

Bazalkový kuřecí špíz (297 kcal)

1 porce:
140 g kuřecího masa (147 kcal) - množství je jen na Vás, já měla zrovna tenhle zbytek v mrazáku :-)
2 stroužky česneku (11 kcal)
1 KL oleje (45 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)
100 rajče (22 kcal)
sůl, pepř

Maso nakrájíme na kostičky, přidáme olej, prolisovaný česnek, sůl, pepř, čerstvou bazalku nakrájenou nadrobno (já jí rozmixovala), pořádně promícháme a necháme v lednici minimálně jednu hodinu odležet. Napichujeme na špejli a dáme do předehřáté trouby (180 C) na pekáček vyložený pečícím papírem na 20 minut. Já jsem si špíz dala s brambory a rajčetem, ale můžete nahradit např. fazolkami pro méně kalorií.
 
 
Publikováno 4.3.2012
 
1 Klariette Klariette | Web | 4. března 2012 v 17:23 | Reagovat
ahoj, píšu ohledně tvého komentáře na mém blogu :) ptala ses, jestli mátový lesk na rty nelepí. Musím říct, že je spíš v tekuté formě, rty mám potom vlhké, jen musím dávat pozor, abych se někde neobtiskla :)
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat