úterý 19. června 2012

Švestková ovesná kaše s jogurtem (255 kcal)

1 porce:
75 ml polotučného mléka + 100 ml vody (34 kcal)
20 g švestek sušených (54 kcal)
100 g Albert Quality bílý jogurt Light (41 kcal)

Dáme vařit vodu a mléko, přidáme vločky a pokrájené švestky - hezky nám změknou, když je kaše hotová tak smícháme s jogurtem. Jednoduchá a výborná obměna klasické kaše - takže dobrou chuť a krásné ráno :-).
Publikováno 16.6.2012
1 Terezka Terezka | Web | Sobota v 11:01 | Reagovat
To vypadá skvěle! Díky tobě vím, co bude zítra k snídani :))
2 Sporty M. Sporty M. | Web | Sobota v 11:31 | Reagovat
neboj, já bych věrná zůstala! uvidíš, rozmysli to, ono to stěhování není taky úplně legrace... ale to mě na blogu taky štve, třeba dneska ráno nefungovalo přihlašování...
3 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | Sobota v 11:32 | Reagovat
Tak to vypadá dobře, bohužel nenávidím švestky. Já si dneska udělala úžasnou čokoládovou ovesnou kaši, normálně poprvé jsem si dělala něco z vlastní hlavy, né podle receptu. A fakt ot byla bomba!
4 Empecko Empecko | E-mail | Sobota v 11:57 | Reagovat
Verna zustanu urcite,je to uzasny,jakou praci tady delas a me to ohromne bavi chodit na tvoji stranku nekolikrat denne!
5 Ený Ený | Web | Sobota v 17:09 | Reagovat
To musí být mňamka!:) A klidně se přestěhuj - já ti věrná zůstanu určitě!:)
6 Runnerka Runnerka | Web | Sobota v 18:38 | Reagovat
Úplně jsem na to dostala chuť :-) Určitě tvůj blog budu sledovat i na blogspotu :-)
7 julie julie | Web | Včera v 21:10 | Reagovat
Zase ti to tady čekuju :D, kaši jsem si naplánovala na zítřejší ráno, nebudu moct dospat. :-D
Odkud bereš recepty /inspiraci pro ně, smím-li se ptát. Vždy tu na mě čeká nějaké překvápko. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat