úterý 19. června 2012

Dietní kuře na paprice s knedlíkem (258 kcal)

Knedlík - 2 porce:
60 g clz kaiserka (nebo jiné pečivo co máte doma) (143 kcal)
1 vejce (80 kcal)
50 ml polotučného mléka (23 kcal)

Pečivo jsem nakrájela na kostičky a smíchala v misce s mlékem a nechala housku, aby mohla tekutinu nasáknout. Potom přidejte žloutek, sůl a koření dle chuti - petrželku, pažitku, pepř.... Nakonec opatrně vmícháme sníh z bílku. Hrneček vymažeme ďobíčkem másla nebo kapkou oleje a naplníme těstem a ponoříme do hrnce s vařící vodou, aby voda byla cca do 1/2 hrnečku. Hrnec přikrejeme pokličkou a necháme vařit cca 20 minut. Potom knedlík necháme vychladnout a vyndáme, když nejde, pomůžeme si nožem.
Recept na knedlík jsem "obšlehla" u Fitness girl.


Kuře na paprice - 1 porce:
90 g kuřecích prsou (95 kcal) (můžete dát jakékoliv jiné mnoství, já měla v mrazáku zrovna tohle :-).)
50 ml polotučného mléka (23 kcal)
5 g - 1 KL - solamylu (18 kcal)
voda, sůl, červená paprika

Kuřecí maso jsem nakrájela na menší kostky a nasucho osmahla na teflonce, když "zbělelo" přidala jsem ličku červené papriky a podlila vodou cca do výše masa, osolila a podusila. Nakonec přidáme solamyl rozmíchaný v mléce a povaříme.
Mňam, dnes, kdy už nejsem na vodě tak jsem si chtěla uvařit něco "pořádného" a mé cíle jsem splnila a "pošmákla" si :-). Není jako "od maminky", ale je to výborné :-)....
Publikováno 17.6.2012

1 Nikoliet Nikoliet | Web | Neděle v 13:38 | Reagovat
jéé..to vypadá úžasně! už chci od tebe zkusit tolik receptů, že mám na pár let co dělat :D
2 Nikoliet Nikoliet | Web | Neděle v 13:42 | Reagovat
nic si z toho nedělej...moje nohy taky nikdy tak nemají šanci vypadat..:/
3 amanda-hubne amanda-hubne | Web | Neděle v 14:01 | Reagovat
Kdo by řekl, že kuře na paprice může být i dietní :D to musím vyzkoušet, vypadá do výborně! :)
4 Want it Want it | Web | Neděle v 16:18 | Reagovat
Až na ten solamyl to vypadá moc dobře:)
 

2 komentáře :

  1. v rámci urychlení, dělám hrníčkové knedlíky v mikrovlnce :-), budu muset vyzkoušet i tyhle celozrnné

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat