pondělí 18. června 2012

Kuřecí s pórkem na kari v tortille (316 kcal)

1 porce:
1 tortilla (145 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g pórku (21 kcal)
1 KL oleje (45 kcal)
sůl, kari koření

Pórek očistíme, nakrájíme na půlkolečka, maso nakrájíme na kostičky, přidáme olej, sůl, kari koření a směs promícháme a necháme odležet, ideálně do druhého dne. Tortillu dáme na chvilku do mikrovlnky (lépe se tvaruje), na pánvi osmahneme maso s pórkem - když se maso zatáhne tak podlijeme trochou vody a dusíme dokud maso není hotové a nakonec zabalíme do tortilly.
 
 
Publikováno 22.3.2012
 
1 Ej Ej | Web | 20. března 2012 v 17:48 | Reagovat
Určitě ji zkus. Pohanka není pro každého, má fakt zajímavou chuť, ale mně chutná :)
Skvělý recept! Až mám chuť :)
2 mrs-unknown mrs-unknown | Web | 20. března 2012 v 18:57 | Reagovat
http://www.tanecnipodlozky.cz/x-pad-extreme-dance-pad-akcni-nabidka - já mám přesně tuhle:) je to do počítače :) a fakt se u toho člověk zapotí,když už má vyšší úroveň:)
3 Ivy Ivy | Web | Včera v 13:04 | Reagovat
Dnes se nad mnou všichni spikly :D, chci si udělat tuhletu dobrůtku a nikde ani v kauflandu nemají pórek. Tak jsem improvizovala a místo pórku jsem použila brokolici ale chutnalo to výtečně. Díky za recepty ;)
4 Ivy Ivy | Web | Včera v 13:05 | Reagovat
[3]: Má to být komentář k tomuhle článku :D :
http://hubneme-zhubneme.blog.cz/1206/duseny-porek-s-bramborem-a-vejcem-270-kcal
Já jak tu mám více otevřených tvých receptů tak jsem to pomotala O:)
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat