pondělí 18. června 2012

Kuřecí rolka plněná pórkem s bramborem (235 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g šunka kuřecí prsní Fitness Schneider (38 kcal)
50 g pórku (21 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)
Sůl, pepř, koření dle chuti

Kuřecí prsíčka naklepeme na tenké plátky, osolíme, opepříme a odložíme na talíř. Na maso dáme plátky šunku, pórek a zamotáme vše do rolky a zavážeme nití, aby se nám to nerozpadlo. Rolku položíme do pekáčku (misky), posypeme kořením dle chuti, kolem nalijeme vodu a přikryjeme (může se přikrýt i alobalem). Maso pečeme 30 min. Pokrývku dáme pryč a pečeme ještě 10-15 min a maso podléváme vypečenou šťávou. Podáváme s bramborem.
 
 
Publikováno 29.5.2012
 
1 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 13:29 | Reagovat
ahoj, chtěla bych se ti moc omluvit. Byla jsem upozorněna, že pokud dávám na svůj blog článek od někoho jiného, mám uvést zdroj. Já to ale nevěděla a chtěla bych se ti moc omluvit, protože jsem tam dávala tvé recepty. Promiň.
Chtěla bych se tě zeptat, můžu kopírovat tvé recepty? Můžu se zdrojem, nebo můžu i bez zdroje?
2 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 14:29 | Reagovat
ok, smažu je!
jinak od tebe mám jen rcepty, články žádné!
3 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 14:32 | Reagovat
víš, já nevěděla, jak se mají přesně psát ty zdroje a doufala jsem, že mě na to někdo upozorní. a jedna slečna mě na to upozornila až dnes.
mám je smazat, nebo stačí, když uvedu zdroj?
fak se strašně moc omlouvám, nemyslela jsem to nějak špatně.
4 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 14:38 | Reagovat
jej, sorry. jdu to vše smáznout
5 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 14:40 | Reagovat
určitě, všude to dopíšu. doufám, že si ještě pamatuji, které reepty jsou od tebe! Dyžtak mě prosím upozorni
6 Natalinka Natalinka | E-mail | Web | 29. května 2012 v 14:45 | Reagovat
jojo, vše smažu
7 droběnka droběnka | Web | 29. května 2012 v 15:02 | Reagovat
jak ty to děláš že se mi vždycky trefíš do chutí až se mi sbíhaj sliny :-)
8 Kate Kate | Web | 29. května 2012 v 16:48 | Reagovat
vypadá to fakt skvěle :-) jak tak projíždím tvůj web, máš tady samé super věci :-) na nějaký ty recepty se tady ještě kouknu :-)
9 Sofie Sofie | Web | 29. května 2012 v 16:49 | Reagovat
vypadá to moc dobře, ale já jsem hrozně líná na to si něco takového uvařit :D
10 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 29. května 2012 v 18:30 | Reagovat
To vypadá úžasně. Děláš mi chutě. Já osobně si ještě nevařím, je mi 13 tak to radši ani nezkouším, ale poprosím taťku aby mi to zkusil udělat. Nejraději mám recepty které se dělají v mikrovlnce nebo se nevaří vůbec, jelikož si to dokážu udělat sama.:D
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat