úterý 19. června 2012

Bazalková kuřecí roláda v alobalu (241 kcal)

1 porce:
100 g kuřecí prsa (105 kcal)
5 g - 1 KL - másla (37 kcal)
1 česnek (5 kcal)
sůl, pepř, bazalka - nejlépe čerstvá
100 g vařených brambor (71 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)

Maso naklepem, máslo (ďobíček si dáme stranou na vymazaní alobalu) rozetřeme s česnekem a bazalkou. Maso osolíme, opepříme, potřeme bazalkou a zabalíme do rolky. Maso svineme do malé roládky a zabalíme pevně do alobalu, aby potom nikde nevytékala šťáva. Roládky pečeme v troubě při 180C cca 40 minut. Podáváme s bramborem a rajčátkem.

To byla vůně!! :-)... Musí to vypadat, že jsem hrozně ješitná a pořád se chválím, ale to vaření mi jde lépe a lépe :-)...
Jinak já na "naklepání" masa mám takové to píchátko - nevím jak to popsat :-D... neni to klasická palička, ale takové tupé jehly a to je super, protože to ochucené máslo se dostalo přímo do masa a hmmm, nemám slov :-D....
 
 
Publikováno 15.6.2012 

1 just-bell just-bell | Web | Pátek v 17:15 | Reagovat
Děkuji :) Zase super recept, jen se klidně chval, když máš proč :D
2 krehka-p krehka-p | Web | Pátek v 17:56 | Reagovat
šikulka! taky vyzkouším a nezní to složite :D já jsem takový tulda na vaření:) ale zítra na obed delám kuskus se zeleninkou a kuřecím masem:)
3 AiRy AiRy | Web | Pátek v 19:54 | Reagovat
mmm ... vypadá to supr ;)
 
 

2 komentáře :

  1. Ahoj, můžu takové věci jíst, když držím dietu ? Přeci jen, je tam to máslo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hodnota (celkového jídla) je hodně nízká, takže určitě a i v "dietním" režimu trochu oleje a másla v žádném případě neuškodí :-)

      Vymazat