úterý 19. června 2012

Jogurtovo-borůvková zmrzlina (99 kcal)

1 - 2 porce:
100 g Albert Quality bílý jogurt Light (41 kcal)
100 g borůvek (42 kcal)
4 g třtinového cukru (16 kcal)

Borůvky (já měla mražené, ale samozřejmě lze použít čerstvé) smícháme s jogurtem a cukrem a rozmixujeme. Dáme do formičky nebo mističky a dáme přes noc do mrazáku.
Jinak z této porce mi vyšly dva malé "nanůčky" - byla jsme statečná a snědla jsem je oba... :-D
 
Mám teď dost frmol, práce a hlavně příprava na dovolenou, takovou pracovní :-)... Organizuji tábor pro děti, takže není moc času, ale až to bude vše za mnou, tak zmrzlinek tu bude mnohem víc, protože mám připraveno spoustu receptíků :-).
 
 
Publikováno 14.6.2012
 
 
1 versul versul | Web | Čtvrtek v 16:27 | Reagovat
Fajní zmrzka! Dúfam, že budem stíhať, ale neviem, ako to tam bude s prístupom na net, či sa dostanem každý  deň a pod.
2 amanda-hubne amanda-hubne | Web | Čtvrtek v 16:35 | Reagovat
Musím si pořídit formičky.. a taky si udělám :) Na léto jako dělaný :)
3 Nikoliet Nikoliet | Web | Čtvrtek v 17:47 | Reagovat
děkuju za názor...rozhodla jsem se tam jít...ta bývalá nejlepší kámoška mi řekla že bych tam mohla jít tak půjdu, i když se z toho odst dlouho nevyhrabu... :-( jinak ta zmrzlina může být dobrá ale já nesnáším ty kousky ty ovoce :/
4 Saphire Saphire | Web | Čtvrtek v 18:09 | Reagovat
Mňam, určitě ji zkusím. Jen si musím koupit ty formičky, které jsou jednotlivě, doma máme takový ty spokojené a z nich se to vždycky těžko vyndává. :D
 

Žádné komentáře :

Okomentovat