úterý 19. června 2012

Brambory přelité "tzatziky" (192 kcal)

1 porce:
150 g vařených brambor (107 kcal)
150 g okurky salátové (24 kcal)
1 Albert Qualitybílý jogurt Light (61 kcal)
koření tzatziky

Brambory jsem dala uvařit a mezitím jsem nastrouhala okurku, smíchala s jogurtem a ochutila kořením. Hotové brambory jsem přelila touto směsí - lehká a rychlá mňamka :-)...
 
 
Publikováno 16.6.2012
 
 
1 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | Sobota v 18:36 | Reagovat
Uáá to vypadá dobře, tohle bych zvládla i já. Sice jsem si řekla že obědy budu mít tak kolem 1200Kj, ale tak je pravda že si můžu udělat větší porci nebo si k tomu přidat nějaký salátek. Mňam:)
2 Nikoliet Nikoliet | Web | Sobota v 18:40 | Reagovat
tzatziky miluju :-)
3 Klaudia Klaudia | Web | Sobota v 19:07 | Reagovat
Čo je to tam v záhlaví za otázku? :)) Jasné že ti budeme aj naďalej verné, budeme chodiť kradnúť recepty a potom si ich variť. A zároveň sledovať tvoju cestu v chudnutí. Myslím že blogspot bude pre teba v mnohých smeroch lepší, ale to časom spoznáš sama.Veľa šťastia:))
4 Saphire (dirty liar) Saphire (dirty liar) | Web | Sobota v 19:15 | Reagovat
Mňam, zrovna to koření tu někde máme.))
5 Empecko Empecko | Sobota v 21:54 | Reagovat
Ja bych se chtela jen zeptat:-) zda se mi to nebo mas temer porad brambory?ma to nejaky extra hubnouci trik nebo je tak mas rada?vzdyt mnohem dietnejsi je ryze nebo se mylim?dekuji za tvoji odpoved:-) :-)
 
 

1 komentář :

  1. Tak zaziky miluju. Samotné - s bramborama jsem to ještě nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat