pondělí 18. června 2012

Toast s jablkem (222 kcal)

1 porce:
2 Tesco toastové chleby (120 kcal)
1 lžička másla - 5g (37 kcal)
100 g jablko (60 kcal)
1 lžička mleté skořice (5 kcal)

Na toastové chleby dáme kousíčky másla, nakrájené jablíčko a poprášíme skořicí a dáme do rozehřáté trouby na 5 - 10 minut. Rychlé a dobré. Já jsem si dala celou lžičku skořice, protože jí zbožňuju, pokud ke skořici máte "průměrný" vztah, bude Vám stačit půl lžičky.
 
 
 
Publikováno 16.2.2012
 
1 Rozinka Rozinka | 21. února 2012 v 9:16 | Reagovat
Tento recept znám a je opravdu vynikající, mamka mi tyto tousty dělala když jsem byla malá :-D .
Toust se dá naplnit také banánem, ale už bez skořice. 8-)
2 Anet Anet | E-mail | Web | 13. dubna 2012 v 21:00 | Reagovat
mamina to dělala ségře s banánem a nutelou :-D a nebo tyhle jablkový se skořicí :-) akorát klasicky do toustovače :-) moooc dobrý ;-)
 

1 komentář :

  1. Mnam, dekuji za inspiraci, dnes jsem to mela na snidani, jeste jsem si k tomu teda pridala tvaroh :)

    OdpovědětVymazat