úterý 26. června 2012

Snídaňová žemlovka (466 kcal, 1 porce = 233 kcal)

2 porce:
60 g kaiserka (143 kcal)
150 g Albert Quality odtučněný tvaroh (104 kcal)
1 vejce (80 kcal)
100 g meruněk čerstvých (56 kcal) (cca 2 - 3 ks)
40 ml polotučného mléka (18 kcal)
14 g medu (46 kcal)
1/2 KL másla - na vymazání pekáčku (19 kcal)

Připravíme si menší zapékací misku, kterou vymažeme máslem. Vajíčko rozmícháme s mlékem a 1/2 medu, v této směsi máčíme kaiserku nakrájenou na tenké plátky. Polovinu kaiserky dáme na dno pekáčku, na to dáme 1/2 meruněk a tvaroh smíchaný se zbytkem medu. Na tvaroh položíme zbytek meruněk a druhou vrstvu namočené kaiserky. Pečeme cca 30 minut v troubě při 180 C.



Mňam :-)... slíbila jsem kolegyňce (jediná co ví, že chci dát výpověď po dovolené), že jí udělám nějakou dobrou snídani, tak proto 2 porce :-)...
Jinak inspiraci jsem čerpala opět u Fitness girl, originální recept byl trochu jiný, větší porce, ale mne ke štěstí stačí toto :-).

PS: Jinak podle fotky nic moc, trochu se mi to při přendání rozpadlo, ale to je moje chybka - jinak to bylo výborné :-).

Žádné komentáře :

Okomentovat