pondělí 18. června 2012

Jablečné vločky - studená verze (229 kcal)

1 porce:
30 g Tesco ovesných vloček (109 kcal)
100 g jablka - menší kus (62 kcal)
20 g rozinek (58 kcal)

Vločky večer namočíme do vody - aby byla voda nad vločky. Ráno přidáme nastrouhané jablíčko a rozinky a lehce promíchám, dobrou chuť.
Co se týče přidání tohoto "nereceptu", tak se opakuje můj komentář z receptu Jablečný tvaroh a jahody s bílým jogurtem.. (Spousta lidí si asi řekne, proč sem cpu tak jednoduchý "nerecept"... Veskrze je to pro také "tragédy" jako jsem já. Do té doby, než jsem si našla tento "nerecept" jsem snídala pořád dokola kupované ovesné kaše nebo kaiserka, sýr, šunka zelenina, protože mne samotnou toto prostě nenapadlo - takže z toho důvodu.)
 
 
Publikováno 2.3.2012

Žádné komentáře :

Okomentovat