pondělí 18. června 2012

Ovesná omeleta s jahodami (170 kcal)

1 porce:
2 vaječené bílky (32 kcal)
2 PL - 20 g - Tesco ovesných vloček (72 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
50 g Albert bílý jogurt (20 kcal)
25 ml polotučného mléka (11 kcal)

Ovesné vločky umixujeme v mixéru společně s bílky a mlékem. Po umixování opečeme na suché teflonové pánvi. Do hotové omelety přidáme jahody s jogurtem.
Rychlé, jednoduché, kaloricky nenáročné a hlavně jsem si opravdu pochutnala :-)....
 
 
Publikováno 11.3.2012
 
1 batty-shark batty-shark | Web | 11. března 2012 v 8:17 | Reagovat
hehe pravda pravda .. na to že jsem líná jak svin tak pro jídlo jsem byla schopná vraždit kdy jsem byla zkouřená :D jojo hulení je zabiják všech diet ty chutě po tom jsou nesnesitelné a jen málokdy je překonám :D
2 V* V* | E-mail | Web | 11. března 2012 v 8:48 | Reagovat
Hm.. Mňam.. to musím zkusit :-)
3 Ivišek Ivišek | Web | 11. března 2012 v 9:12 | Reagovat
Zajímavá blog. Sama jsem se loni rozhodla zhubnou. Na dva měsíce jsem si vyřadila sladký z jídelníčku. Ze začátku  to bylo těžké, hlavně když si doma dávali čokoládu a já jí nemohla. Začala jsem jíst pravidelně a snažila jsem se nepřecpávat obědem. Večer jsem jedla hodně ovoce a zeleninu. Později jsem si začala dávat i sladký a v létě jsem začala hodně jezdit na kole. Dneska jsem se svojí váhou spokojená, snažím se jíst pravidelně a dávám si to na co mám zrovna chuť.
4 Adele Adele | Web | 11. března 2012 v 9:45 | Reagovat
[2]: Doporučuji, mne to fakt chutnalo, hlavně ta omeleta mne překvapila :-)... říkala jsem si, že když bude jen z bílků, tak to bude "neslané-nemastné" a rozhodně to tak nebylo :-)...
[3]: Díky... mne osobně ten blog i s mým hubnutím pomáhá, protože když jsem zhřešila a věděla to jen já, tak jsem to brala stalo se, ale když vím, že to budu muset přiznat tady tak si to občas raději rozmyslím :-)
5 batty-shark batty-shark | Web | 11. března 2012 v 9:46 | Reagovat
jo jo tak to mo dobře znám :) vždycky něco snim vychutnám si to jak svin a pak sem akorát nasraná že mi to za to ani nestálo .. občas nemusím být ani zhulená .. jenomže když je člověk zhulenej tak to je z toho jídla největší požitek :D
6 tess tess | Web | 11. března 2012 v 11:05 | Reagovat
Tak to sem ráda, že si mi napsala na něj "recenzi" :D Určitě si hned pro něj zajdu zítra do knihovny :)) Ale nevím jakou knihou od Kinga mám začít.. :-o
7 tess tess | Web | 11. března 2012 v 11:59 | Reagovat
Moc děkuji :) Porozhlédnu se po těch knihách :) Uplně si mě na to naladila :D Už se těším, až od něj aspoň něco přečtu!
8 vivienne vivienne | Web | 2. dubna 2012 v 20:00 | Reagovat
mám dotaz obracela jsi to při pečení, nebo ne?
 

Žádné komentáře :

Okomentovat