neděle 17. června 2012

Káva

Všechny milovnice kávy teď zaplesají, ale já Vás hned zklamu - nemám kávou na mysli "latéčka", bílé sladké kávy aj., ale černou kávu bez cukru :-)....

Chcete-li hubnout, měli byste vědět, že kofein urychluje spalování tělesných tuků. Stimuluje centrální nervovou soustavu a kardiovaskulární systém, a tím zvyšuje bazální metabolismus. Navíc zvyšuje pohyb volných mastných kyselin v krvi a způsobí, že pracující sval využívá jako zdroj energie tuk namísto glykogenových zásob (sacharidy a cukry). Ty zůstávají nevyčerpané, a proto je doba, po kterou se věnujeme výkonu, delší.

Rozhodně je třeba ale pamatovat, že každý hrnek kávy by měl být "kompenzován" sklenicí vody.
Publikováno 16.2.2012


1 Nikoliet Nikoliet | Web | Před 15 minutami | Reagovat
to jsem přesně potřebovala slyšet..bez kafe ani ránu :)

2 komentáře :

  1. já si kafe taky občas dám :) díkybohu mě latté apod. neláká, takže rozpustnou bez mlíčka, bez cukru - nejčastěji po vydatném jídle:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jen přidám komentář, že si dělám kafíčko se Zajícem ( sojový instantní nápoj ) a jsem s touto kombinací nadmíru spokojená.

    OdpovědětVymazat