neděle 17. června 2012

Nesnáším nákupy

   Není nás moc, ale vím, že nejsem sama - nesnáším nákupy, ano mám pár výjimek, kdy nákupy miluju, ale to musím nakupovat korálky nebo knížky, jinak courání po obchodech nemám ráda. Když už něco potřebuji tak jdu a jdu pro konkrétní věc - pro jídlo - se seznamem, pro černé kalhoty - v tom případě jdu do obchodu a hledám černé kalhoty a nic jiného nevidím.
   Proto jsem tak vděčná za svou mladší sestru (20 let), která je v tomto můj pravý opak - nákupy miluje a má na ně talent. Takže když už něco potřebuji tak jdu s ní, přece jen mne zná, takže ví, že můj absolutně otrávený pohled a šoupaní nohama po zemi je normální, nikoliv znamení "končíme" a vím, že mne z obchodu "nepustí" dokud nemám to, co jsem potřebovala nebo dokud nezjistí, že to nemají.
   Včera jsem usoudila, že potřebuji jarní kabátek, přece jen v mém kabátu už je mi vedro a kabátek co jsem nosila loni, během teplé části podzimu mi už není - měla jsem o nějakých 8 kg víc. Dobře, jdeme lovit kabátek. Prolezly jsme milion obchodů (dobře tak ne milion, ale "pouze" 9) a našly pouze tři typy kabátků. První typ mi neseděl, jedna velikost mi byla malá a v tom o číslo větším jsem měla ramena jak dobře namakaná kanoistka, druhý typ byl sice krásný, ale měl strašnou podšívku typu "upoť se k smrti" a třetí typ kabátku neměl límec, což mi celkem vadí…
Nevěřila jsem vlastním očím, sakra, kde jsou jarní kabátky (??!!), prý že není sezóna… A kdy je sezóna na jarní kabátky, když ne v březnu?
PS: A ať mi povídají o tom, že není sezóna, a proto nemají jarní kabátky, když už mají žabky…

Publikováno 1.3.2012

1 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 12:12 | Reagovat
Už asi pozdě, ale ted měli v GATE užasný výprodeje na kabítky, holínky, kotníčkové boty, plátěné kalhoty apod... Taky jsem hledala kabátek a odešla jsem s taškou asi 6i kusů a o tisícovku chudší (Ano tolik věcí za pár kaček)

Žádné komentáře :

Okomentovat