neděle 17. června 2012

Nesnáším nákupy

   Není nás moc, ale vím, že nejsem sama - nesnáším nákupy, ano mám pár výjimek, kdy nákupy miluju, ale to musím nakupovat korálky nebo knížky, jinak courání po obchodech nemám ráda. Když už něco potřebuji tak jdu a jdu pro konkrétní věc - pro jídlo - se seznamem, pro černé kalhoty - v tom případě jdu do obchodu a hledám černé kalhoty a nic jiného nevidím.
   Proto jsem tak vděčná za svou mladší sestru (20 let), která je v tomto můj pravý opak - nákupy miluje a má na ně talent. Takže když už něco potřebuji tak jdu s ní, přece jen mne zná, takže ví, že můj absolutně otrávený pohled a šoupaní nohama po zemi je normální, nikoliv znamení "končíme" a vím, že mne z obchodu "nepustí" dokud nemám to, co jsem potřebovala nebo dokud nezjistí, že to nemají.
   Včera jsem usoudila, že potřebuji jarní kabátek, přece jen v mém kabátu už je mi vedro a kabátek co jsem nosila loni, během teplé části podzimu mi už není - měla jsem o nějakých 8 kg víc. Dobře, jdeme lovit kabátek. Prolezly jsme milion obchodů (dobře tak ne milion, ale "pouze" 9) a našly pouze tři typy kabátků. První typ mi neseděl, jedna velikost mi byla malá a v tom o číslo větším jsem měla ramena jak dobře namakaná kanoistka, druhý typ byl sice krásný, ale měl strašnou podšívku typu "upoť se k smrti" a třetí typ kabátku neměl límec, což mi celkem vadí…
Nevěřila jsem vlastním očím, sakra, kde jsou jarní kabátky (??!!), prý že není sezóna… A kdy je sezóna na jarní kabátky, když ne v březnu?
PS: A ať mi povídají o tom, že není sezóna, a proto nemají jarní kabátky, když už mají žabky…

Publikováno 1.3.2012

1 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 12:12 | Reagovat
Už asi pozdě, ale ted měli v GATE užasný výprodeje na kabítky, holínky, kotníčkové boty, plátěné kalhoty apod... Taky jsem hledala kabátek a odešla jsem s taškou asi 6i kusů a o tisícovku chudší (Ano tolik věcí za pár kaček)

2 komentáře :

  1. Nákupy nejsou pro každého, všímám si toho i u mých kamarádek. Když jde člověk ve dvou a druhý mu poradí (taky se v tom musí vyznat a vědět co druhému padne), je to hned lepší. Ale já začala nakupovat oblečení online přes https://www.vyprodej-vyhodne.cz/kategorie/obleceni-a-moda-012034/ . Jsou tam hezké kousky a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky v poslední době oblečení už kupuji jenom přes eshopy. Je to tak prostě pohodlnější. Je ale pravda, že ne vždy člověk trefí velikost no. Teď nedávno jsem si například objednávala jedny dámské legíny které se mi líbily a s tou velikostí jsem to úplně neodhadla. Naštěstí ale nebyl problém vyměnit je za větší, takže v pohodě. :)

      Vymazat