neděle 17. června 2012

Jak jsem se zabavila dnes ráno….

Tak dnes ráno jsem vstala opět brzy a už nevěděla jak se zabavit… U internetu se mi sedět nechtělo, za luxování kolem čtvrté ráno by mi asi nikdo nepoděkoval a na čtení a film jsem náladu neměla a tak jsem si řekla, že se projdu - a pořádně.
Do práce to mám cca 1,5 hodiny svižnou chůzí, tak jsem místo lodiček obula tenisky (v práci se stejně přezouvám do balerínek), pustila do uší moje milované Caravan Palace (pro neznalce ;-) - electric swing) a vyrazila. Vyrazila jsem kolem páté ráno a před půl sedmou jsem již seděla v práci, a co vše jsem po cestě viděla?

Prosícího opilého muže
Před domem se v půl šesté potácel chlap a vytrvale házel na okno kamínky a vyřvával "proč si mne nechceš vzít, no tak prosím, vem si mne", po chvilce z okna vykoukla paní, kolem 60 let s natáčkami a zaječela, že ta jeho bydlí o vchod vedle a ať jí nechá spát - celkem mne to pobavilo ….

Poloprázdné tramvaje na I.P.Pavlova
Což se tak často nevidí :-)…..

Silnice s minimem aut
Také jev velmi vzácný.

Partu vracející se z plesu
Což usuzuji podle oblečení skupinky, nejlepší byla slečna, která začala vykřikovat, že nesnáší korzety a sundávala si kabát, chlapec vedle ní, začal kabát zase zapínat a trpělivě jí vysvětlovat, že korzet "sundáme až doma lásko, ano? Nebudeme ho slíkat tady…"

A co viděli ostatní? 23 let starou holku, která vykračovala svižnou chůzí a usmívala se celou dobu, a proč jsem usmívala? Protože je krásně teplo a vzduch voněl jarem, konečně.
 
 
Publikováno 29.2.2012
 
 
1 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 12:09 | Reagovat
Je fakt, že přes IPP jezdím až kolem poledne, kdy jednak jedou dětska z 1LF a celkově jsou tramvaje děsně nacpané jak směr centrum tak i na Spořilov :o)
Jinak i mě dokáže Praha často pobavit. Třeba loni v létě jsem venčila psíka (pro pochopení vysvětlím, že bydlím ve vilové čtvrti a vedlejší ulice jsou zděné garáže ale osvětlené) jdme tak kolem garáží kde v noci nikdo nechodí a tak se pes může pořádně proběhnout, najednou začně příšerně vrčet, štěkat a celej se může zbláznit j garáže ... nedá mi to a říkám si, zloděj? veverka? A na střeše nahatí pubertaci, ani 15 nemohli mít, vyděšení a vystrašení (mám pitbulla) tisknoucí se k době a dělající že tam nejsou :D Tak jsem jejich hru hrála taky, dělala že jsem si jich nevšimla a v příšerném záchvatu smíchu jsem z tama metla pryč ... V tu chvíli mi to přišlo neuvěřitelně vtipné ani nevím proč, asi ty jejich výrazy :D
Nemluvě o expertech v metru, kdy chlap v růžových lodičkách a sukýnce má rybářskou vestu, apod...
2 Adele Adele | Web | 22. dubna 2012 v 12:16 | Reagovat
[1]: Taky dobrý :-D... já včera v 10,00 dopoledne na IPP vyděla chlapa na zastávce, kde tancoval na hudbu co byla slyšet z KFC, když pominu to, že vypadal jak cvok (protože tancoval) tak tancoval fakt dobře :-D
 

Žádné komentáře :

Okomentovat