neděle 17. června 2012

ÚVOD k rubrice "Moje oblíbené potraviny"

Tak zakládám zde další rubriku - "Moje oblíbené potraviny".

Ráda bych Vás upozornila, že zde nebudu prezentovat jen echt zdravé a extra dietní potraviny, ale i své hříšky, které jsou stále ale zdravější variantou mých původních hříchů (jako celá tabulka čokolády, menu od Mekáče zalité Coca Colou, pytel sušenek aj.).
Dále zde nebudu popisovat ovoce a zeleninu, ale opravdu jen takové výrobky, které si můžete např. koupit od více výrobců, ale mne okouzlil jeden konkrétní produkt, což ale neznamená, že nemám své oblíbené druhy ovoce a zeleniny, ale je to produkt, který si koupíme vždy stejný :-)....

Vždy u "mé oblíbené potraviny" najdete nutriční informace, oficiální popis od výrobce, můj dojem z produktu, oficiální foto (pokud bude k najítí :-)) od výrobce a moje foto... (přece jen potraviny vždy nevypadají tak jak je prezentují :-)...

Tak snad Vám to milé "hubňulky" k nečemu bude, třeba zpestříte jídelníček něčím co jste ještě neochutnaly, nebo naopak mne doporučíte ještě lepší variantu :-)....


Publikováno 17.4.2012


1 tobethinisin tobethinisin | Web | 17. dubna 2012 v 17:53 | Reagovat
to je super nápad!)
2 brokolicova brokolicova | Web | 17. dubna 2012 v 18:03 | Reagovat
No ja milujem sladké, tak si ho dávam doobeda, čiže do úvahy prpadajú raňajky a desiata :D
3 Sporty M. Sporty M. | Web | 17. dubna 2012 v 18:24 | Reagovat
tak to bude super, už se moc těším :)

Žádné komentáře :

Okomentovat