neděle 17. června 2012

Zeleninová směs se šmakounem (224 kcal)

1 porce:
100g - 1 šmakoun (50 kcal)
100 g rajče (22 kcal)
100 g čerstvých žampionů (36 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
200 g cukety (37 kcal)
5 g - 1 KL - másla (37 kcal)
2x kapucínek do kávy do 10% tuku - má být 20 g smetany, opět se mi jí nechce kuovat celou kuli takové trošce (24 kcal)
Grilovací koření

Šmakouna nakrájíme na silnější proužky a v misce smícháme s gril. kořením a necháme chvilku odstát.
Mezitím si zeleninu nakrájíme na větší kusy a ponecháme stranou. Na pánvi si rozehřejeme máslo a vložíme po částech zeleninu. Začneme žampiony, cibulí a cuketou, orestujeme, přidáme česnek a po krátkém orestování vložíme šmakouna. Necháme za častého a opatrného míchání pár minut restovat. Jemně mícháme a pak zalijeme smetanou (ne ledovou). Dle chuti můžeme přisolit. Pak necháme vše pomalu provařit a nakonec vmícháme rajčata.
Dobrou chuť :-)....
 
 
Publikováno 30.4.2012
 
 
1 Barča Barča | 30. dubna 2012 v 12:35 | Reagovat
Krásna :) Udělám si zítra k obědu, ale místo šmakouna asi spíš použiju kuřecí prsíčka...nikdy jsem sice šmakouna neměla, ale mně moc tady ty věci nechutaj. Kdysi jsem měla tofu a prostě jsem to nemohla pozřít :')
Na váš blog jsem narazila před chvílí, protože jsem hledala něco o jablečném octu a musím říct, že je tu spousta skvělých článků, což je fakt skvělý :)
2 Fitlady Fitlady | Web | 30. dubna 2012 v 17:04 | Reagovat
Zrovna dnes jsem si šmakouna koupila, mám ho moc ráda a tenhle recept vypadá dost lákavě. Určitě však vynechám houbičky, které nemám ráda. :D Jsem tady teď nová a chci se zeptat, jestli bych si tě mohla dát do spřátelených blogů?
3 Ený Ený | Web | 30. dubna 2012 v 17:44 | Reagovat
vypadá to mňamózně:) už dlouho plánuju,že si šmakouna koupím:)tak až k tomu dojde,určitě si ho udělám podle tvého receptu!:)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat