neděle 17. června 2012

Nakupovat do Alberta už nejdu :-)

Albert je asi zakletý, nedávno tam ze mne udělali zlodějku (více zde) a dnes jsem si zase málem vysloužila obvinění ze sexuálního obtěžování :-)...

Opět jsem vybrala podle seznamu vše co potřebuji a zamířila k pokladnám. Trochu jsem přidala do kroku, protože jsem dnes měla mít návštěvu - kamaráda na kafčo. Ve frontě předemnou stál kluk, vypadal jak jeho dvojník, ke všemu zvedl telefon a měl stejný hlas a shodou náhod i jméno. Takže si představte sebe v mé situaci, čekáte ve frontě, víte, že za chvíli máte mít návštěvu - kamaráda Honzu, před Váma stojí kluk, přemýšlíte je to on nebo ne, ale to by bylo snad dvojče a on zvedne telefon a řekne "čus, tady Honza". No to mne utvrdilo, že je to on a neudržela jsem se a štípla ho do zadku :-)... Jenže on se kluk otočil s šokem v očích a teprve v tu chvíli jsem viděla, že to on přece jen není... No já jsem zrudla, začala koktat vysvětlení a omluvy :-)... On poznamenal, že se chovám jak šestnáctiletá a ať příště zkusím poklepání na rameno, opět rudá jak rak jsem se omlouvala a vykoktala, že mi je 23 a že příště zkusím to rameno :-)... No není to pech?
 
 
Publikováno 27.2.2012
 
 
1 Lála Lála | Web | 28. února 2012 v 12:53 | Reagovat
sranda :-D
Aspoň je o čem vyprávět :)
2 Denda Denda | 22. dubna 2012 v 12:03 | Reagovat
Kamarádovi jednou slečna skočila na záda, kamarád ji v šoku ze sebe setřepal zařval "Káčo!" holka zrudla začala se koktavě omlouvat že se spletla a on pak s těží vysvětloval, že mel v kapuci potkanici jménem Káča a holka div neomdlela, když obrovskou, přerostlou potkanici s mega ocáskem vytáhl z kapuce .... byla zdravá a celá.
Tomu se taky i po skoro 4letech smějeme :D
3 Adele Adele | Web | 22. dubna 2012 v 12:06 | Reagovat
[2]: Tak to jsem měla ještě štěstí, že jsem šla "jen" po zadku :-)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat