neděle 17. června 2012

Healthy Living Tesco - fitness chléb

Výrobce: Tesco Stores ČR a.s.
Druh potraviny: Pečivo
Váha výrobku: 1 balení = 500 g / 1 kus = 56 g

Nutriční informace na 1 kus = 56 g
Kcal: 92 kcal
Bílkoviny: 3,3 g
Sacharidy: 18 gramů z toho cukrů 2.7 gramů
Tuky: 0,8 g
Vláknina: 5,3 g

Popis od výrobce:
S nízkým obsahem tuku. S vysokým obsahem vlákniny.
Můj popis:
Normálně mi tyhle chleby nechutnají, ale do tohohle jsem se zamilovala. Jsou opravdu výborné a skvěle zasytí! Jen opatrně při mazání, jelikož jsou tenké, mají tendenci se lámat :-).

Cena: cca 28,- Kč
Publikováno  19.4.2012


1 Sporty M. Sporty M. | Web | 19. dubna 2012 v 9:26 | Reagovat
hmm, tak tento vypadá lákavě, ale bohužel zatím s ním nemám osobní zkušenost, protože u nás Tesco není, ale až se do něj někde dostanu, vyzkouším!
2 mandeline mandeline | Web | 19. dubna 2012 v 10:15 | Reagovat
Tak ten jsem už měla, byly tam 2, jeden žinej a ten druhej asi vícezrnej nebo něco podobnýho. Já koupila ten žitnej, a potěšila mě cena, protože tyhle chleby jsou jinak dost drahý.
3 fitness-girl fitness-girl | Web | 19. dubna 2012 v 14:47 | Reagovat
Já mám tyhle chleby ráda :) Škoda, že nemáme v našem městě Tesco, tenhle vypadá dost levně oproti jiným značkám :)
4 Ený Ený | Web | 19. dubna 2012 v 14:58 | Reagovat
ty sem dáváš samé dietní,levné mňamky!!:) To musím vyzkoušet!:)

1 komentář :

  1. Ten mi také chutná hlavně, když si ho dám do toustovače a pak si na něj dám trochu cottage :) Podobný maj i v Kauflandu a stojí 20 kč :)

    OdpovědětVymazat