neděle 17. června 2012

Nespavost - ranní vstávání

Tak dnešní jídelníček uveřejňovat nehodlám, protože jsem snědla vše co předemnou neuteklo a už si nepamatuju co to vše bylo, ale zhruba půlku obsahu automatu na sladkosti v práci, půl tužky, hektolitr kafe bez mlíka a ... černá dírá, už nevím... a proč? Protože když jsem unavená tak se prostě neovládám a já jsem unavená, chci spát! Ale nejde to...

Mám problém se vstáváním a to asi zhruba už měsíc a půl, veskrze tenhle problém mám od změny letního času, ale poslední měsíc se to vygradovalo... Abych to vysvětlila správně, nemám problém usnout, ale se vstáváním, ale ne, že bych nemohla vstát, ale obráceně! Vstávám moc brzo... Zpravidla usínám kolem 22,00 hod, normálně mám budík do práce na 5,00 - 5,30 (podle toho jestli si ráno myji vlasy), ale poslední měsíc a půl vstávám kolem 3,00 ráno... a jelikož jsme typ co potřebuje spát 7 hodin tak je to na mne málo, do toho připočtu, že občas o víkendu jde člověk spát později a stejně vstanu ve 3, což je dost omezující, protože někde sedím s přáteli a v 21,00 jsem unavená... Zkoušela jsem už škoro vše, co kdo radil, jako např.: uvolňování svalů a počítání od 50 k 1, čaje na spaní - jak večer tak ráno když vstanu, horkou sprchu, ráno si zacvičit a zkusit si jít ještě lehnout, spát v jiné poloze a jinde, teplé mléko s medem i bez medu, víc větrat, méně větrat, spát s otevřeným oknem, spát se zavřeným oknem atd. a nic... Ano, spoustu z Vás mi jistě poradí ať jdu tedy spát později - i to jsem zkoušela a nic... jít spát dřív se bojím, protože kdybych měla vstát ještě dřív tak se zblázním. Ke všemu je to omezující, co má člověk dělat ty dvě hodiny, než se začně připravovat do práce, když bydlí v bytě s "papírovými stěnami"?? A teď si to představte o víkendu... kdy sedíte do 8 ráno a bojíte se dělat hluk...

Poraďtě, když to pomůže, postavím Vám pomník, budu Vás velebit na každém rohu, budu propagovat Váš blog, udělám pro Vás cokoliv :-)....
 
 
Publikováno 24.2.2012
 
 
1 Pavlína Pavlína | E-mail | 28. května 2012 v 10:44 | Reagovat
Ahoj mám úplně stejný problém a začla, když jsme začla žít zdravě - dobře baštit a sportovat. Povedlos e to už nějak vyřešit u tebe? kdyžtak prosím do e-mailu děkuji ;-)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat