neděle 17. června 2012

Ranní cvičení

Pro optimální rozjezd do nového dne, zařaďte do vašeho harmonogramu ranní rozcvičku. Budete sice muset obětovat několik desítek minut z vašeho spánku, avšak získaná energie, lepší kondice a dobrá nálada vám vše vynahradí.

Doba pro vaše ideální cvičení je závislá na cíli, kterého chcete dosáhnout. Hodláte-li si zlepšit vaší kondici a spalovat tuky, pak je tou pravou denní dobou pro váš trénink právě časné ráno. Ještě před snídaní naše tělo tuky nejlépe spaluje - námahou zatížíme organismus a ten dostane větší chuť k jídlu již brzy ráno.

Krásu nového dne začněte protažením
Než začnete s fyzickou zátěží v podobě vámi zvoleného tréninku, pořádně se protáhněte a zhluboka se rozdýchejte. Tělo je po spánku strnulé a svaly nejsou dostatečně připraveny. Proto je nutné je zahřát a protáhnout.
Pro začátek si dejte několik dřepů a kliků, poté by mělo následovat protahování celého těla v uvolněné a klidové poloze při hlubokém dýchání. Nesmíme překonávat bolest, jen cítit mírný tah. Po takovém rozcvičení můžete bez problému zahájit hlavní trénink.

Místo diety pravidelný trénink
Po správné přípravě na cvičení, je nejvhodnější aktivitou ke zhození přebytečných kil aerobní trénink. Lehce dostupným je běh, jízda na kole, plavání, bruslení, atd...

Přínos aerobních aktivit:
  • Snižuje se tělesná hmotnost, především tuk.
  • Snižuje se tlak krve.
  • Zpomaluje se klidová a submaximální tepová frekvence.
  • Snižují se rizika onemocnění (cukrovka, kardio,...)
  • Posilují se šlachy a vazivo.
  • Klesá hladina cholesterolu v krvi.
  • Zvětšují se svalové buňky.
  • Zvyšuje se hustota minerálů v kostech.

Publikováno 30.4.2012

Žádné komentáře :

Okomentovat