neděle 17. června 2012

Holky, poraďte....

Holky "moje",

potřebuji radu... V polovině června jedu na vodu - jen na víkend - hrozně se těším, ale už teď mi to leží v hlavě.... Absolutně netuším, jak to udělám s jídlem. V rámci toho, že lednici uvidím v pátek při odjezdu a potom v neděli při návratu, tak veškeré mléčné výrobky, předvařené jídlo, šunky atd. jsou v tabu. Snídaně, kdy si vždy v kempu objednáváme koblihy ustojím asi nějakými Bebe nebo tak (kdybych si dala koblihu tak u jedný rozhodně neskončím), na svačinky si vezmu Racio a podobné, ale co obědy a večeře?

Znáte "klasickou" stravu na vodě... K obědu se staví u hospod, kde vrchol kulinářského umění je klobása a hermelín v oleji s bílým chlebem... Jde i o to, že jsem si na tuhle stravu odvykla a bojím se, aby to po obědě nedopadlo, že už nebudu schopná pádlovat :-D....

Jak byste to řešily holky? Předem děkuji ta každou radu....
 
 
Publikováno 1.6.2012
 
 
1 Lucielle Lucielle | Web | 1. června 2012 v 6:30 | Reagovat
Hm, hm, co ti poradit...Podle toho kterou řeku pojedete, ale já si pamatuju, že u Vltavy skoro všude vařili česnečku, a ta není tak hrozná, ne??? Jinak bych se nebála vzít si zeleninu, třeba okurka ti přes víkend vydrží =)
2 Adele Adele | Web | 1. června 2012 v 7:29 | Reagovat
Jo jinak jedeme letos Berounku :-)
3 natalinka natalinka | 1. června 2012 v 15:29 | Reagovat
zkus si tam dát jen polévku, ty jdou. nebo vař. brambory
4 Sporty M. Sporty M. | Web | 1. června 2012 v 16:38 | Reagovat
jj jsou to ty v malém pytlíčku, teď lituji, že jsem si jich nekoupila víc, dneska jsem je hledala v našem obchodě a neměli... jsou opravdu moc dobré a hodně mě to zasytilo, když jsem je ráno jedla, říkala jsem si, že jsou ještě o moc lepší než vločky :) no asi bych to viděla také na hodně zeleniny a třeba volit ty polívky, ty určitě také k mání budou...
5 M. M. | 1. června 2012 v 17:31 | Reagovat
Mě to čeká do konce od pondělí do pátku a taky vůbec nevím. Nejlepší by bylo vzít s sebou rychlovarnou konvici, pytlíkové polévky a nějak to ustát...
6 Adele Adele | Web | 1. června 2012 v 17:35 | Reagovat
[5]: no, my všechno vezeme v barelech, takže je to - vezmu si sebou jednu mikinu nebo dvě (kuli místu) + já mám takovou kovovou - to asi ne :-D
7 Tess Tess | 1. června 2012 v 21:19 | Reagovat
Já v pondělí odjíždím na tejden, tak řeším něco podobného. Ale beru si s sebou ovoce (pomeranče,jablka) ty vydrží docela dlouho. Ještě projnové tyčinky, jako sváčina jsou super-doporučuji :)
8 Ený Ený | Web | 1. června 2012 v 22:18 | Reagovat
Vzala bych si být tebou celozrnný balený chléb,kneckebroty,ovesné sušenky,zeleninu a tak:) A na ten 1.den si můžeš vzít i sýry :) Na ty ostatní dny si třeba koupíš polévku a tak:)
9 Fittie Fittie | Web | 2. června 2012 v 9:38 | Reagovat
To znám a chápu že už teď si z toho nervózní :D já sama za týden odjíždím pryč, ale jenom na tři dny.. ale i to je pro mě moc :D
Jinak na první dny bych si třeba vzala i mléčnou rýži .. ta vydrží a není tak náchylná jako třeba jogurty.. pak rozhodně ovoce a zeleninu (ovšem banán nedoporučuju, pokud nechceš mít banánovou kaši :D), škoda té rychlovarné konvice, to by se ti hned zvětřil výběr na ovocné kaše, rýžové kaše od Dr. Edkera a tak.. Pak tu klasiku jako knackerbroty,balený clz. chleba,.. a nebo si zkus koupit tortily (možná najdeš i celozrnné nebo grahamové když budeš hledat dobře! :) ) jedna má v průměru 126kcal (teda aspoň ty co kupuju v makru, nejsou to ty obří, ale střední a najíš se z toho) když si do toho zabalíš třeba tofu a zeleninu, nemusí to být špatný oběd.. :)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat