neděle 17. června 2012

Má cenu blogovat??

Ahoj holky...

dnes přestávám mít chuť blogovat dál... Zjistila jsem, že jedna slečna má na svém hubnoucím blogu 95% mých receptů a minimálně 20 článků... psala jsem jí ať to smaže, snad to smaže...

Ale má to cenu? S většinou receptů se s prominutím seru bůh ví jak dlouho, abych upravila suroviny, spočítala kalorie, uvařila to a potom si někdo přijde dá CTRL+C a CTRL+V a šup, má hafo komentů "hmm, to vypadá výborně..."... Já když už okopíruju od někoho recept (ok, ne od někoho, vždy od Fitness girl) tak ho nejdřív uvařím a potom ho sem opíšu - to zn. že musím mačkat klávesnici, a ne že dám copy a vložit... a vždy u jejích receptů ještě ke všemu napíšu že je to její a vždy dám SVOJÍ fotku...

Nevím...
 
 
 
EDIT 20:55 :

Holky děkuji všem za milé komentáře! Upřímně jste mne (velice příjemně!!) překvapily - kolik lidi to zde čte a kolik lidí to chce číst dál :-)... Konec se nekoná, na to mne to moc baví :-), asi jsem potřebovala jsem chvíli na "vydýchání" :-).

Takže hezký večer všem :-).
 
 
 
Publikováno 30.5.2012 
 
 
1 Ený Ený | Web | 30. května 2012 v 18:38 | Reagovat
Já se vždycky přejedla z toho důvodu,že jsem si středu naplánovala jako "volnější den" ,aby se mi rozjel metabolismus.. jen bylo naplánováno,že si vemu navíc jen ovesné sušenky.. jenže vždycky se to zvrtlo - takže teď neplánuju a držim se.
Jo,ZP je fakt děs.. tak aspoň,že jsi to utla.. já bych se buď po tom přejedla,nebo bych cvičila do strhání těla :/ :D
Z toho,že od tebe kopírujou si nic nedělej.. to prostě je riziko,když něco dáš na internet a neuhlídáš to.. :/ Samozřejmě taky občas "obšlehnu" recept,ale napíšu to svými slovy,přidám svojí fotku a tak. Jako ty no...
2 Eva Eva | 30. května 2012 v 18:57 | Reagovat
Souhlasím s Ený, to je prostě riziko internetu, rozhodně bloguj dál!! Moc ráda sem chodím a inspiruju se Tvýma receptama :)
3 Droběnka Droběnka | Web | 30. května 2012 v 18:58 | Reagovat
Jejda to mě mrzí, já Tvé recepty miluju, ale nikdy bych si nedovolila je vydavat za své. Ber to i z té stránky že jsou prostě tak dobré, že by někdo chtěl vymýšlet také takové recepty, ale prostě na to nemá :-D A nekonči prosím jsi moje inspirace...
4 Tina Tina | 30. května 2012 v 18:59 | Reagovat
Neblbni! Jsi má nejoblíbenější a vždycky se těším, co přidáš za novou mňamku:) dej sem odkaz té "zlodějky", ať si na ní můžem smlsnout :-P  :-D
5 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 30. května 2012 v 19:10 | Reagovat
K těm jablečným trubičkám. Moje máti pracuje ve zdravé výživě takže mám doma fakt hodně zdravých věcí, momentálně hlavně miliony sušenek, rozhodla jsem se že to vyfotím a dám na blog, budou ty moje zásoby vypadat zajímavě. zítra jedu na tu soutěž a absolutně nevím co si na snídani vzít, radila si mi bebe, emco atd. a já mám doma prostě všechno.
Teď už k článku. Neblázni! Ona to smaže. Máš úžasný, inspirujcíí blog, navštěvuji ho každý den a fakt se mi tady líbí, byla bych hodně zklamaná, kdyby jsi skončila. Já osobně nemám přidávat jaké recepty, jelikož si sama nevařím, ale kdybych to dělala, taky by mě naštvalo kdybych se s tím sprominutím srala a nějaké holka by mi to šlohla.:)
6 Adele Adele | Web | 30. května 2012 v 19:22 | Reagovat
No jo holky, přesvědčily jste mne :-D... a hlavně jsem si zase dnes vařila do práce a byla by škoda se nepodělit :-D
7 protianaamia protianaamia | Web | 30. května 2012 v 19:23 | Reagovat
Sakra holka! To ne..chodím tady každ den, vařím Tvoje recepty! Tu holku znám a myslím, že je "trochu" schizofrenička..nedá si ani nechat poradit ohledně jídelníčku, anorexie apod. Jsi má oblíbená,a chtěla bych si Tě přidat! Nesmíš skončit miluju TVůj blog! Akorát by jsi už nemusela hubnout! Už jen udržovat, tlustá nejsi!a přidávat recepty samozřeejmě! a s tou holkou si to vyřídím! :)a nekonči, prosím!
8 Sporty M. Sporty M. | Web | 30. května 2012 v 19:29 | Reagovat
ahoj, už jsem zpět v plné polní :) vůbec se ti nedivím, že jsi tak naštvaná, rozlítilo by mě to úplně stejně, doufám, že ti odpoví a vyřeší se to!!! prosím zůstaň jsi prostě ta nej :)
9 Klaudia Klaudia | Web | 30. května 2012 v 19:45 | Reagovat
Prosím, nekonči. Ty si nekonečná inšpirácia, každý deň sem chodím a čakám, čo vymyslíš. To je až neuveriteľné, tie kombinácie, ale vždy je to výborné :) Kašli na nejakú babu, čo nemá svoju hlavu tak kradne. Ver to tak, že si lepšia. A držím ti palce, hlavne to tu nebal, bola by to škoda! :)
10 Annie Annie | Web | 30. května 2012 v 19:57 | Reagovat
Nekonči! Mám moc ráda tvé recepty, jsou vážně skvělé :)) Takové zdravé jídlo mi moc chutná :)
11 Nicol Nicol | 30. května 2012 v 20:41 | Reagovat
Má to cenu! Takových husiček se najde mraky po celém internetu! A kdyby to měl každý zabalit, tak tu není skoro žádný pořádný blog...I ostatní se potýkají s kritikou, kopírováním atd... Lidi tento blog mají rádi a já ho například mám uloženej v záložkách a minimálně 3x denně sem vlezu a taky na fitnessgirl a nemám potřebu hledat něco jinýho... A plno lidí ví, kde je originál :-) Mimochodem vím, že kopírování textu z blogu jde zakázat!!! Bohužel nevím jak, zkusila bych to najít na internetu, ale 100% vím, že to jde, že pokud dají kopírovat vyskočí okno, že to je zakázané ;-)
12 Adele Adele | Web | 30. května 2012 v 20:45 | Reagovat
[11]: Už jsem psala i holkám, nějak jsem to vydýchala a končit nebudu :-)... na to mne to moc baví :-D... zkusím kouknout na ten zákaz, jinak moc děkuji za komentář :-)
13 Droběnka Droběnka | Web | 30. května 2012 v 20:48 | Reagovat
Super. Aspon neumřu hlady a můžu dál zkoušet Tvé super mnamozní recepty :-D
14 Nicol Nicol | 30. května 2012 v 20:49 | Reagovat
Ale chápu jak je to těžký a bere to ten dobrej pocit, ale věř, že plno lidí tě obdivuje :-) Jo jo určitě koukni na ten zákaz, já vím, že kamarádka si tam dala do toho okna text "Nekopíruj krávo" :-D
Přeji pevný nervy :-)
15 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 30. května 2012 v 22:10 | Reagovat
Bydlím v Opavě, takže není ten obchod v Praze. Bohužel je jenom jedna prodejna a to je v Opavě. Mám fakt tu výhodu že tam máti pracuje tudiž mám všechno na co si ukážu.:)
16 lipola lipola | Web | 31. května 2012 v 0:52 | Reagovat
Tvůj blog se mi moc moc líbí!
Recepty jsou úžasné, taky ráda fotím jídlo, které vyrobím. Držím Ti palce, aby Ti sem kopírovačky přestaly chodit okukovat :D
17 just-bell just-bell | Web | 31. května 2012 v 9:07 | Reagovat
Na tu krávu se vykašli, my máme stejně rády tebe :-D
18 Kate Kate | Web | 31. května 2012 v 17:27 | Reagovat
byla by blbost s tak skvělým blogem skončit - máš tu fakt super recepty a určitě je hodně lídí čte a čeká na další :-)
19 myška myška | 1. června 2012 v 10:27 | Reagovat
Určitě bloguj dál! Děláš to skvěle, to že tě někdo kopíruje je toho důkazem. Je vidět, že za tvým blogem je spoustu času a práce. Nevzdávej to!
20 sviňka sviňka | 1. června 2012 v 15:34 | Reagovat
fakt se moc omlouvám.
 

Žádné komentáře :

Okomentovat