neděle 17. června 2012

Pokračování ke článku kam ten svět spěje

Asi před měsícem jsem psala jak mne udivuje kam spějou děti (článek ZDE).

Dnes jsem byla potěšená, že očividně ne všichni rodiče své děti tímto způsobem "przní" :-).... Byla jsem nakupovat a jelikož jsem si poprvé chtěla zkusit koupit "fitness chleba" tak jsem postávala u regálu celkem dlouho. Kolem jela maminka s chlapcem (cca 5 let) a typická scéna ve stylu válení na zemi, kopání a řevu, protože maminka nekoupila bonbony, maminka vesele telefonovala s kamarádkou a táhla chlapce za sebou, který ležel na zemi a držel se vozíku. Z druhé strany jela maminka se zhruba stejně starou holčičkou a ta nevěřícně, stejně jako já, koukala na tuhle scénu a poté se udiveně maminky zeptala "mami, to se nestydí?" a maminka reagovala kdo, a holčička odvětila - "oba...", poté šla k chlapci a řekla mu "takhle děláš mamince ostudu...". Maminka holčičky vzala své dítě pod "křídlo" a začala se omlouvat mamince toho uřvaného chlapce, která vypadala, že holčičku zakousne. Já jsem se ale královsky bavila :-D....
 
 
Publikováno 10.4.2012
 
 
1 Löffelholzová Löffelholzová | Web | 10. dubna 2012 v 16:35 | Reagovat
Chytrá holčička, to se hned tak nevidí! :-)
2 Löffelholzová Löffelholzová | Web | 10. dubna 2012 v 17:18 | Reagovat
No já mám vnuka, v září mu byly 4 roky a ten by asi tak chytrej nebyl, spíš naopak. Zrovna nedávno u mě řval jako pavián a rovněž zmodral, když jsem dbala pokynů dcery a nepustila ho na počítačový hry. :-D
Už jsem ho chtěla vzít pod sprchu, ale naštěstí se vzpamatoval. :-P
3 Sporty M. Sporty M. | Web | 10. dubna 2012 v 18:39 | Reagovat
přesně tak, chytrá holka :D
4 Sporty M. Sporty M. | Web | 10. dubna 2012 v 18:50 | Reagovat
určitě vyzkoušej :) mně na první ochutnání vůbec nechutnaly... a pak když jsem je zkusila podruhé, tak už se staly běžnou součástí jídeláku :) to určitě, asi bych se zachovala stejně ;) já vím, že budu přísná :D a takhle bych se své svému dítku chovat nedovolila :)
5 KlaaЯa KlaaЯa | Web | 11. dubna 2012 v 18:26 | Reagovat
Holčička má dobrej postřeh :D
 
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat