neděle 17. června 2012

Zapečená cuketa alá pizza (294 kcal)

1 porce:
150 g cukety (28 kcal)
100 g rajčete (22 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
100 g šunka kuřecí Wellness (84 kcal)
50 g Eidam 20 % tuku plátky Madeta (118 kcal)
5 g - 1 KL - másla (37 kcal)
sůl, pepř, provensálské koření

Pekáček vymažeme máslem a položíme na něj cuketu nakrájenou na kolečka, aby mezi ní nebyly mezery. Cuketu posolíme a necháme pár minut odležet, než si připravíme další ingredience - krásně se orosí. Cuketu potřeme nalisovaným česnekem a poklademe rajčetem nakrájeným na kolečka, opepříme a posypeme provensálským kořením. Pekáček přikryjeme (pokličkou nebo alobalem) a pečeme při 180C cca 15 - 20 minut. Potom posypeme nakrájenou šunkou a nastrouhaným nebo pokrájeným sýrem a pečeme odkryté ještě cca 10 minut, aby se sýr rozpustil. Můžete si dát samotné (jako já), nebo s bramborem či pečivem.

Jinak bylo to lepší než jsem čekala a začínám se zamilovávat do cukety :-D, už aby byla její sezóna, protože maminka je potom pěstuje (tak třeba mi sem tam nějakou daruje :-D) a budou i v obchodech levnější :-)...
 
 
Publikováno 6.5.2012
 
 
1 fitness-girl fitness-girl | Web | 6. května 2012 v 15:55 | Reagovat
Vypadá to moc dobře! :)
Mě baví si dělat jídelníčky pestře :) Nebo respektive nebaví mě jíst pořád to samé dokola :D S takovou bych s tím brzy sekla a nechutnalo by mi to :)
2 Ený Ený | Web | 6. května 2012 v 18:23 | Reagovat
To vypadá hodně dobře!:) Jen mít cuketu..:D
Ty lupínky kupuju třeba v intersparu nebo v albertu ..:)
3 Denda Denda | 8. května 2012 v 17:34 | Reagovat
Vypadá to velmi dobře, vyzkouším.
 

Žádné komentáře :

Okomentovat