neděle 17. června 2012

Plavání

Plavání... přichází teplo, takže tenhle sport začíná být čím dál tím aktuálnější :-)....

Plavání patří mezi nejoblíbenější a také nejúčinější sport, při kterém se dá vytvarovat dokonalá postava a ladné křivky. Jakým stylem plavání se dá nejvíce zhubnout?

Kondiční plavání se s obyčejným koupáním v bazéně nemůže srovnávat. Aby mělo plavání nějaké účinky, musíte plavat alespoň 10 minut v kuse a to pouze jedním plaveckým stylem. Teprve až po 10-ti minutách se zvýší Váš srdeční tep a nastartuje se spalování tuků.
 
 Jakým plaveckým stylem nejvíce zhubnete?
Dá se říci, že ani nejde tak o to, jakým plaveckým stylem plavete, spíš o to, jak dlouho. Při plavání byste se měli cítit zadýcháni, tak jako po každé jiné sportovní aktivitě zabrat. Jde prevážně o udržování ideální tepové frekvence, dobré je dávat si určité časové limity, uplavat tak daný úsek (například 25 až 50 metrů) co nejrychleji a poté 10 až 20 sekund odpočívat.




Publikováno 15.5.2012


1 Ej Ej | Web | 15. května 2012 v 7:20 | Reagovat
Nějak jsi mě na to plavání navnadila :) Bohužel se ale ve svém těle necítím natolik dobře, abych se vystavovala v plavkách. Snad se co nejdřív překonám a proplavu se o kousek blíž k vysněné postavě :)
2 Lucielle Lucielle | Web | 15. května 2012 v 17:03 | Reagovat
Jojo, plavání mám moc ráda :-)
 

4 komentáře :

  1. Začala jsem plavat nedávno, 3x týdně. Neplavu ale kratší úseky na čas, ale třicet minut v kuse bez pauz (styl prsa), popřípadě 40 minut, abych měla bez přestávky kilometr :) Tak snad to k něčemu bude :)
    Jinak je tvůj blog naprosto úžasný :)
    www.faoltiarna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Plavání je skvělý sport :-) . Ve vesnici máme takové menší koupaliště, ale na plavání je úplně ideální. Chodím tam každý den navečer a pak mám takový krásný pocit. Sice se mi kolikrát nechce, protože doma mám zapnutou klimatizaci , kterou jsem objednala ze Vzdušínu a venku je ještě horko, ale nakonec se vždy přemůžu a jdu :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to se máte. :) To my tady široko daleko žádné koupaliště bohužel nemáme. :( Museli bychom jezdit skoro 30 kilometrů do města a to je prostě daleko. Nakonec jsme to ale vyřešili tak, že jsme si pořídili vlastní bazén na zahradu a koupeme se v něm. Hlavně toto léto jsme si ho užili až až. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nebyla nikde plavat ani nepamatuji, ale nad bazénem teď taky přemýšlíme. Původně jsme si chtěli koupit takový ten zapuštěný. Bohužel je to ale opravdu moc velká investice a to by teď asi neprošlo. Místo něj tedy přemýšlíme buď nad nějakým nafukovacím nebo montovaným. Já bych se přikláněla spíš k té druhé variantě. Dívala jsem se, že celkem slušnou nabídku mají na https://www.top-bazeny.cz/ tak asi zkusíme nějaký vybrat právě tam.

      Vymazat