úterý 19. června 2012

Knedlo - cuketo - sójo (271 kcal)

Tak včera jsem si upravila kuře na paprice na dietní verzi a dnes jsem "zprznila" pravou českou klasiku - zelo-knedlo-vepřo na "knedlo - cuketo - sójo" :-D. Tedy clz knedlík - cuketové zelí - sójové maso a dopadlo to delikatesně :-). Takže jdeme na to:

Dáme vařit sójové maso podle návodu, knedlík mám hotový ze včera (recept ZDE) a pustíme se do cuktového zelí :-)....

1 porce:
200 g cukety (37 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
5 g másla (37 kcal)
10 g octa (4 kcal)
sůl, kmín (kdo chce může přisladit)


Cuketu oloupeme, nastrouháme nahrubo a pořádně z ní vymačkáme vodu. Na másle orestujeme cibulku a přidáme cuketu a bez pokličky dusíme. Osolíme, ochutíme octem a kmínem, kdo chce přisladí.
No jo, opět se projevuje moje závislost na cuketě :-D....


Publikováno 18.6.2012
1 Albi Albi | Web | Včera v 12:42 | Reagovat
Super. Vyzkouším ! :-)
2 droběnka droběnka | Web | Včera v 12:52 | Reagovat
Hmmm pěkné :-)
3 poradnazveratek poradnazveratek | Včera v 14:20 | Reagovat
HMMM hezky to vypadá .Chtěla jsem se zeptat kam to stěhuješ??
4 poradnazveratek poradnazveratek | Web | Včera v 14:32 | Reagovat
Asi si taky udělám
5 Nikoliet Nikoliet | Web | Včera v 18:29 | Reagovat
no byla hrozná...byla příliš tekutá a bez chuti a bylo mi po ní divně :( to jídlo vypadá moc dobře :)
6 Klaudia Klaudia | Web | Včera v 18:34 | Reagovat
Hmmmm tak toto si určite musím urobiť! Ja ale nemám rada cuketu, tak si dám "zelí" :D Mňam, ale aj ten včerajší recept aj ten dnešný... Neuvažovala si niekedy o tom, že by si vytvorila vlastnú kuchárku? Myslím že by o ňo bol dosť veľký záujem ako vidím..
7 amanda-hubne amanda-hubne | Web | Včera v 18:37 | Reagovat
To ukážu mamce, to jí bude chutnat! :)
8 Ený Ený | Web | Včera v 20:04 | Reagovat
Vypadá to moc hezky!:) Ale spíš si asi udělám to kuře na paprice, cuketu zrovna nemusim:D
9 Kathryn K Kathryn K | Web | Včera v 20:12 | Reagovat
Vypadá dobře :) Musím zkusit :D
10 julie julie | Web | Včera v 21:04 | Reagovat
týjo to je kombinačka :D já jsem si cuketu mírně zprotivila režimem paní mačingové, ale vím že je to mocná zbraň, tak snad se mi brzy navrátí chuť a sympatie k ní :D

Žádné komentáře :

Okomentovat