pondělí 18. června 2012

Výborné hranolky bez tuku a kuřecí v alobalu (243 kcal)

1 porce na hranolky:
100 g syrových brambor (92 kcal) a sůl

Recept jsem oukoukla opět na netu. Brambory oloupeme a nakrájíme na drobné hranolky (jako kupované) a na 20 minut je namočíme do vody, potom osušíme útěrkou a pečeme v troubě, posypané solí, dokud nejsou zlatavě, ale vevnitř měkké.

1 porce masa:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
10 g - 1 vrchovatá KL - francouzská hořčice SNICO speciální (9 kcal)
10 g cibule (4 kcal)
sůl, pepř a alobal
+ 50 g paprika (14 kcal) jako "obloha" (ať tam mám taky něco barevného :-D)

Maso jemně naklepeme, osolíme, opepříme, pomažeme z jedné strany hořčicí a položíme na alobal vymazaný máslem a posypeme cibulkou. Pečeme cca 40 minut v troubě (stejně jako hranolky)
 
 
Publikováno 25.5.2012
 
1 © Kl[ér] © Kl[ér] | Web | 25. května 2012 v 19:09 | Reagovat
Máš samé úžasné recepty. Hodně mi pomohla tvá ovesná kaše z mikrovlnky, zkusím si jí udělat. Prosímtě, a můžu se tě na něco zeptat? Někde jsem četla, že je dobré když si ovesné vločky nechám namočit přes noc, nikdy jsem to nedělala, tak nevím jak to je dobré. A ještě jedno. Když si dám menší počet ovesných vloček, asi mám zmenšit "velikost?" vody, že?:) Vím, takové stupidní otázky, ale jsem v tomhle totální začátečník, a tvoje recepty mi fakt hodně pomáhají. Díky:)
2 AnetAncaAnetka AnetAncaAnetka | Web | 25. května 2012 v 19:38 | Reagovat
souhlasím naprosto :-) tvoje recepty jsou úžasný... určitě vyzkouším
3 Adele Adele | Web | 25. května 2012 v 20:10 | Reagovat
Holky děkuji, mám radost, že se recepty líbí :-)
4 tess tess | Web | 25. května 2012 v 21:08 | Reagovat
ježiš, to vypadí krásně. Při první příležitosti si to udělám! a celkové máš zupa recepty, budu tu často :)
 

Žádné komentáře :

Okomentovat