neděle 17. června 2012

Emco ovesné vločky jemné s vlákninou

Výrobce: Emco
Druh potraviny: Obilné produkty
Váha výrobku: 500 g

Nutriční informace na 50 g
Kcal: 174 kcal
Bílkoviny: 5,75 g
Sacharidy: 25,35 g
Tuky: 3,55 g
Vláknina: 8,9 g

Popis od výrobce:
ovesné vločky 80 %, pšeničná vláknina 20 %
Můj popis:
Jsou výborné, kaše z nich má ideální hustotu a mají mnohem víc vlákniny - rozhodně doporučuji vyzkoušet, pro porovnání Vám přidám seznam některých vloček a obsah vlákniny (vždy na 50 g):

Emco ovesné vločky jemné s vlákninou - 174 kcal - 8,9 g vlákniny
Ovesné vločky Bio křupavé - 176 kcal - 6,15 g vlákniny
Emco ovesné vločky jemné - 176 kcal - 5 g vlákniny
Ovesné vločky Nordwaldtaler - 178 kcal - 5 g vlákniny
Ovesné vločky Albert Quality - 177 kcal - 4,5 g vlákniny
Ovesné vločky Penam - 177 kcal - 4,5 g vlákniny
Ovesné vločky Tesco - 180 kcal - 3,6 g vlákniny
Ovesné vločky Clever - 182 kcal - 3,6 g vlákniny

Cena: 25,- - 30,- Kč

Které vločky preferujete vy??
Publikováno 4.6.2012
1 fitness-girl fitness-girl | Web | 4. června 2012 v 7:28 | Reagovat
Já mám tyhle moc ráda. Ale musím přiznat, že jsem je přestala kupovat kvůli ceně. Jsou 2x dražší než ty obyčejnější vločky. Ale teď jsi mě překvapila s tím obsahem vlákniny. Když to vidím, tak je asi zase začnu kupovat :D
2 fitness-girl fitness-girl | Web | 4. června 2012 v 7:40 | Reagovat
Dole vlevo je celozrnná žemlovka s meruňkami a tvarohem :)
3 Sporty M. Sporty M. | Web | 4. června 2012 v 9:54 | Reagovat
jsi mě úplně překvapila tím srovnáním vlákniny... jdu se hned podívat, kolik je v těch, které mám doma...
4 sasa sasa | Web | 4. června 2012 v 9:55 | Reagovat
Presne tyhle mi nejvice chutnaji, jine uz nekupuji!
5 droběnka droběnka | Web | 4. června 2012 v 10:22 | Reagovat
Koukala jsem se snad všude, jestli se ženu nějaké jiné, ale u nás ve městě mají jen ty Emco ovesné vločky jemné. Ale i ty jsou vynikající :-)
6 Droběnka Droběnka | Web | 4. června 2012 v 10:33 | Reagovat
Nevím, ale příjde mi že je takový jemnější.Ale možná že si to jen vnucuje :-) Ještě jsem si koupila borůvkový, tak jsem zvědavá.
7 fitter fitter | Web | 4. června 2012 v 11:13 | Reagovat
To jsem ani nevěděla, že až takhle se liší ovesné vločky obsahem vlákniny O_O  Hned musím jít zkontrolovat ty mé. Jinak já vločky střídám :-)
8 Ený Ený | Web | 4. června 2012 v 16:21 | Reagovat
Taky si je chci koupit,jenže mamka byla aktivní a koupila mi ty emco jemné (ale né s vlákninou)..:D Takže musím napřed zlikvidovat ty:)
9 Sporty M. Sporty M. | Web | 4. června 2012 v 16:35 | Reagovat
mám zrovna tyto: http://www.kaloricketabulky.cz/ovesne-vlocky-nordwaldtaler/ ... ale je to naposledy, co jsem si je koupila, vlákninu zrovna nemají dvakrát vysoké zastoupení a navíc jsem zjistila, že je stahovali z prodeje (nějakou šarži)

2 komentáře :

  1. Jen jsem myslela že mají být ovesná vločky z ovsa a ná z 80% ovsa a 20% pšeničný mouuky.

    OdpovědětVymazat
  2. kupuju ovesné vločky už jen v Lidlu, nedávno jsem je objevila a jsou zatím nejlepší, co jsem měla... jemné, čisté, nevařím je, jen zaliju mlékem, rychle nabobtnají a jsou měkké a jsou o polovinu levnější než Emco....pro mě 1

    OdpovědětVymazat